Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt genialtEr ganske kjekt. Om foreldrene vil ha tak i barna sine får de ringe meg. Syntes ikke ungene skal drive med mobilen når de har besøk eller er på besøk.
Ja ok! Nei, det er litt irriterende egentlig. Har merka med et par av kompisene faktisk, at dem heller går inn til dem enn inn til oss, og mistenker at det har med spillinga å gjøre. Kan til og med sende han ut for å invitere med seg en av kompisene UT men da hender det at han heller blir invitert med inn.Akkurat den problemstillingen har jeg ikke vært borti, for her vi bor bor det ingen gutter på L sin alder. Så om han har besøk så kan ikke besøket bare gå hjem om du skjønner. Hender jeg lar dem på spille tvspill, men da med begrenset tid også får de finne på noe annet før og etter.
Det er kjipt at de blir heller inne en ute..Ja ok! Nei, det er litt irriterende egentlig. Har merka med et par av kompisene faktisk, at dem heller går inn til dem enn inn til oss, og mistenker at det har med spillinga å gjøre. Kan til og med sende han ut for å invitere med seg en av kompisene UT men da hender det at han heller blir invitert med inn.
Ja jeg syns det! Har vært mye utelek her i, men blitt mindre og mindre. Og noen får lov å spille så mye de vil, virker det som. Ogsp av de i klasseDet er kjipt at de blir heller inne en ute..
Vel vil heller se min leke ute enn fast klemt på pc; )Ja jeg syns det! Har vært mye utelek her i, men blitt mindre og mindre. Og noen får lov å spille så mye de vil, virker det som. Ogsp av de i klasse
Veldig enig!Vel vil heller se min leke ute enn fast klemt på pc; )
Da kanskje du kan ta deg en prat med foreldrene der?Ja ok! Nei, det er litt irriterende egentlig. Har merka med et par av kompisene faktisk, at dem heller går inn til dem enn inn til oss, og mistenker at det har med spillinga å gjøre. Kan til og med sende han ut for å invitere med seg en av kompisene UT men da hender det at han heller blir invitert med inn.
Blir nok å gjøre det jaDa kanskje du kan ta deg en prat med foreldrene der?
Det er jo sant.Man må vel bare akseptere at familier har forskjellige grenser![]()