Dansk salami

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Åpnet en pakke dansk salami for gutten ville ha på bollene sine, å det luktet såååå godt!:) meeen er 4+5 uke på vei.

Ååå kjenner til den følelsen :P Elsker salami, men jeg er også gravid, så jeg får heller holde ut og vente med det til etter svangerskapet :P

Åja, skjønner hva du mener;) Jeg både elsker dansk salami og vanlig salami. Lukten og smaken er diggbar:D
Desverre så blir det en stund til du kan spise det igjen, men du får fylle sykehusbagen med det når den tid kommer;)

Jeg har sluttet å kjøpe inn salami og fårepølse for lenge siden! :P Kun jeg og vesla som spiser det til vanlig, men nå kan ikke jeg, så da skal fristelsen ut av mitt hus! Jeg skal BADE i brødskiver med fårepølse og majones etter fødsel! :D

Ååå husker det der :O

Jeg hadde masse spekepølse når jeg kom hjem fra sykehuset, og på sykehuset hadde de siliana salamiiiiii!! mmm

Kan man spise falukurv/kalkunkorv?
Ja, det er ikke spekemat. Har hatt dilla på Falukorv denne gangen, det spiser jeg aldri ellers ;-)
Savner salami'n jeg også, men snaaaart :-)

Jeg likte salami før, men etter å ha gått uten det i nesten et år smakte det bare fett og ekkelt da jeg prøvde det noen mnd etter fødselen. Skinke holder for meg. Sunnere er det og. :)

Tro om det er godt å steke den på stekpanna?:p fenalår e godt mår det er stekt:)
Jeg synes det er godt. Spiste mye av det da jeg bodde på internatet på skolen jeg gikk på. Den blir temmelig sprø da, med mindre du spiser den så fort den er stekt. Jeg pleide å spise den med pasta til. Tenker du kan få et godt måltid der, du kan sikkert ordne en liten salat til. Salt og godt :-D

Jeg synes det er godt. Spiste mye av det da jeg bodde på internatet på skolen jeg gikk på. Den blir temmelig sprø da, med mindre du spiser den så fort den er stekt. Jeg pleide å spise den med pasta til. Tenker du kan få et godt måltid der, du kan sikkert ordne en liten salat til. Salt og godt :-D

Der har jeg middag idag:) takk for tips:)

Den lukter jo så godt!! :)

Back
Topp