Åpnet en pakke dansk salami for gutten ville ha på bollene sine, å det luktet såååå godt!
meeen er 4+5 uke på vei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå kjenner til den følelsenElsker salami, men jeg er også gravid, så jeg får heller holde ut og vente med det til etter svangerskapet
![]()
Vurderer å ikke kjøpe inn salami så slipper jeg å bli frista![]()
Haha, det er kanskje ikke så dumtBlir veldig frista selv når sambo sitter å spiser skiver med salami.. lukter jo såååå godt
![]()
Ja det lukter jo heeelt nydelide spør ikke etter det når jeg ikke kjøper det
så alternativet er å ikke kjøpe det i 9 mnd
![]()
Like greit, sånn at du slipper fristelsen![]()
Ååå husker det der :O
Jeg hadde masse spekepølse når jeg kom hjem fra sykehuset, og på sykehuset hadde de siliana salamiiiiii!! mmm
Tro om det er godt å steke den på stekpanna?fenalår e godt mår det er stekt
![]()
Ja, det er ikke spekemat. Har hatt dilla på Falukorv denne gangen, det spiser jeg aldri ellers ;-)Kan man spise falukurv/kalkunkorv?
Falukorv er kokt, så det skal være trygt.Kan man spise falukurv/kalkunkorv?
Jeg synes det er godt. Spiste mye av det da jeg bodde på internatet på skolen jeg gikk på. Den blir temmelig sprø da, med mindre du spiser den så fort den er stekt. Jeg pleide å spise den med pasta til. Tenker du kan få et godt måltid der, du kan sikkert ordne en liten salat til. Salt og godt :-DTro om det er godt å steke den på stekpanna?fenalår e godt mår det er stekt
![]()
Jeg synes det er godt. Spiste mye av det da jeg bodde på internatet på skolen jeg gikk på. Den blir temmelig sprø da, med mindre du spiser den så fort den er stekt. Jeg pleide å spise den med pasta til. Tenker du kan få et godt måltid der, du kan sikkert ordne en liten salat til. Salt og godt :-D