M
mammagutt
Guest
Daniel fikk smake brunost i dag... stor suksess [:D] Mmmmmmmmmm, m, mm, m, mmmmmmmmmm er vel betegnende for reaksjonen hans [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ivibivi
ORIGINAL: mammagutt
Daniel er et "matvrak"... han spiser alt [:)]
Jeg er gir ikke sitrus, jordbær, sjømat og andre ting som lett fremkaller allergiske reaksjoner. Men ellers får han alt vi spiser til middag godt blandet etter en runde med stavmikseren. Han har likt alt jeg lager, men er ikke spesielt glad i kjøpeglass.
Brødskive med leverpostei og ristet brød med brunost gikk ned på høykant. [:)]
Så herlig at han liker maten du lager! Må innrømme jeg er litt for glad i å kjøpe de glassene... og hun elsker dem. [8D]
Er skeptisk til å gi brød enda, så redd hu skal sette det i halsen, men det er vel kanskje på tide å prøve litt brød med leverpostei snart [:)][:)]
ORIGINAL: Lolodi
Så moro [:)] Gir du mye smaksprøver? S har fått smake appelsin og brød, men ingenting bortsett fra det. Kanskje det er lurt å prøve litt flere ting? Vet ikke, jeg...
Trodde man skulle vente med sitrusfrukter? Eller tar jeg feil?
Her har vi prøvd avokado, det likte hun veeldig godt [:)]
ORIGINAL: HomeMade2
ORIGINAL: Lolodi
Så moro [:)] Gir du mye smaksprøver? S har fått smake appelsin og brød, men ingenting bortsett fra det. Kanskje det er lurt å prøve litt flere ting? Vet ikke, jeg...
Trodde man skulle vente med sitrusfrukter? Eller tar jeg feil?
Her har vi prøvd avokado, det likte hun veeldig godt [:)]
jeg har git sitrus fra 4 mnd til begge ikke noe problem de har jo appelsin,ananas, mango jordbær i de fruktpureene
har vagt minne om at en helst ska hver obs om d ligger allergi i familien , og første gang en gir spes sjømat at man gir bare litt å ser om d er noe som skjer med fisk har de ikke noe konkret forskning på om fisk er skadelig hvertfall.
men vil vel altid hver forskjellige meninger om d og teorier
Har enda tilgode å finne fruktmos i butikken til spedbarn som inneholder appelsin eller andre sitrusfrukter. Ananas,mango og jordbær hører ikke under den kategorien.
MEN når det er sagt, så veit jeg ikke om det er mengden eller totalt avhold som spiller inn på om man kan trigge en allergi.
Jeg får google litt [;)]
ORIGINAL: Lilletrampepus
ORIGINAL: mammagutt
Daniel er et "matvrak"... han spiser alt [:)]
Jeg er gir ikke sitrus, jordbær, sjømat og andre ting som lett fremkaller allergiske reaksjoner. Men ellers får han alt vi spiser til middag godt blandet etter en runde med stavmikseren. Han har likt alt jeg lager, men er ikke spesielt glad i kjøpeglass.
Brødskive med leverpostei og ristet brød med brunost gikk ned på høykant. [:)]
Jeg vil ikke krangle, men kan ikke geitost også skape allergi? For det er jo melkeproteiner i det, som er veldig likt melkeproteinet i kumelk.
Var bare noe jeg kom til å tenke på, og jeg vil som sagt ikke lage noe krangel. [:)]
Sander har smakt det meste på glass, samt avokado.