Damn you autocorrect!

Telefonen min er så slitsom med det at den deler ord, så det ser jo ofte ut som jeg ikke kan å skrive i det heletatt pga mange orddelingsfeil! :-P
F.eks. ble barnevakt "barne vakt", og svangerskapspoliklinikken til "svangerskaps poliklinikken"... Og sånne feil irriterer meg grådig! ! :-P

Onkelen skulle skrive "Orker ikke å lete", og fikk umiddelbart oppringing av kompisen som lurte på om han skulle komme over, og om alt var i orden? Autocorrect hadde endret til "Orker ikke leve". :p

• Liker
Reactions: EJ
Jeg hadde litt dilla på GOMP-drops i starten av svangerskapet og skulle be samboer kjøpe med det hjem fra butikken. Etter meldinga var sendt så jeg det sto: Kjøp med homo. Ikke bare 1, minst 3-4 homo for 1 blir spist med en gang. (Han kom faktisk bare hjem med 1:bored:)

Fantastisk!!! Denne lo eg godt av :)

Skulle sende melding til ein kunde om at "varene du bestilte er komt". Kombinasjon av skriving mens eg snakka med anna kunde, og autocorrect endte med at eg sendte "horene du bestilte er komt". :p

Skulle sende til ei venninne; "er det lov å småsikle på sin gifte sjef?". Sendte "er det lov å småslikke på sin gifte sjef?"
Ho lurte på ka pokker eg gjorde på jobb. :p

• Liker
Reactions: EJ
Skulle sende melding til ein kunde om at "varene du bestilte er komt". Kombinasjon av skriving mens eg snakka med anna kunde, og autocorrect endte med at eg sendte "horene du bestilte er komt". :p

Skulle sende til ei venninne; "er det lov å småsikle på sin gifte sjef?". Sendte "er det lov å småslikke på sin gifte sjef?"
Hahahaja jeg dør av latter

Hadde en nå i stad! :-P Dreiv å skreiv på snap med en kompis, og knipsa bilde av samarinposen min.. Han lurte på om jeg sleit med halsbrann, og at fruen hans hadde tydd til gaviscon da hun var gravid, og at det gikk med en del tabletter på en dag. Mitt svar: "Oh, kanskje jeg burde prøve det jeg og! Før med en del poser samarin øst også på en dag!" Skulle være "GÅR med en del poser samarin HER også på en dag!" :-P

Hahahahaha :p

Jeg skulle skrive "må snart hente ungen i bhg" og det bør "må snart henge ungen i bhg"... Ikke like koselig :o

Eg klarte å stoppe meg sjølv i siste liten før eg fortalte mammaen til ei venninne av jentungen at ungane var ferdig med lekser og mishandling (skulle vere middagen). Grååådig tidig med sånne ting!

Back
Topp