Damn you autocorrect!

ALN89

Forumet er livet
I går kveld, halvveis i svime, skrev jeg en meld på "veggen" til mormoren til samboeren min og gratulerte henne og mannen med bursdagen.

Her er meldingen:
Gratulerer så mye med dagen til setebelte *div emoji* stor klem fra x, x og x :)

Det skulle selvsagt stå "til dere begge" og ikke "til setebelte" :p dette ble ikke oppdaget før i dag :p og da av samboeren min :p

En annen gang skulle jeg fortelle at jeg var lei av at ungen stadig våknet for å ta tre slurker for så å sove videre på natta. I stede skrev jeg "jeg er så lei av at ungen tar tre skurker for så å sove videre" :p lille skurkefangeren til mamma <3

Flere med morsomme opplevelser med autocorrect?

Last edited:
Har nok mange, men kommer ikke på noen akkurat nå :p

Jeg og en kollega (en litt prippen kollega sådan) hadde vært på partylite party til svigermor og begge plagdes veldig av alle luktene som kom av 100 000 ulike duftlys. Kollegaen min endte med migrene pga dette og dro hjem. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at hele meg faktisk stinket duftlys og dette har jeg tenkt å sende en melding om (igjen til den litt PRIPNE kollegaen min)....
Heldigvis dobbelsjekket jeg, for meldingen ble autocorrecta til; det lukter utflod av meg enda...
Heldigvis klarte jeg av avbryte meldinga før den ble sendt;)

Ellers har meldingen hvor jeg spurte Hva ei jeg kjenner kalte en type KONFEKT, blitt autocorrecta til KANINORGASME av alle ting...

leser mld før e sender, men har fått noen morsomme fra sambo.

Jeg skrev melding til samboern her en gang for lenge siden :P skulle skrive at jeg har tatt opp rekene fra frysa, skrev heller "jeg har lagt rekene i trusa" :P. Merket det ikke før han kommenterte det :P
Hahaha, fantastisk! :D

Har forsåvidt et problem jeg og. Kan ikke måle seg med mange av deres da. Sambo har en kompis som heter Øystein. HVER gang jeg skal skrive det, retter telefonen det til "pesten". (Måtte rette det nå og). Så har blitt det nye kallenavnet hans det da. :rolleyes:

Hadde en fin en for noen år tilbake, men heldigvis kun til mannen!

Han var på vei hjem, og hadde en del timers venting på flyplassen, så han hadde tenkt å sove litt på en benk der..
Jeg skulle skrive: Sov godt. Pass på så ingen robber deg. Men klarte skrive: Sov godt. Pass på så ingen runker deg!

HAHA FIN :)

Han var på vei hjem, og hadde en del timers venting på flyplassen, så han hadde tenkt å sove litt på en benk der..
Jeg skulle skrive: Sov godt. Pass på så ingen robber deg. Men klarte skrive: Sov godt. Pass på så ingen runker deg!

Hahahahaha :p det hadde tatt seg ut :D

Viktig å passe på det da! Vet ikke hva som hadde vært verst! :P

Jeg skrev at jeg ville ha advokatmos til tacoen.

Jeg skrev at jeg ikke ville flytte til Dummen (drammen)

På en engelsk mld skrev jeg at jeg ville ha en vagina med en gang. Det skulle stå vacation.

Måtte bla gjennom screenshots på gamle tlf.

Skulle skrive organizing in my closet, det ble orgasm in my closet.

Jeg dobbeltsjekker alltid.. Men samboer sendte meg noen gøye meldinger da han var hjemme og jeg borte..
"Jeg tror kattene har drept alle muslimene i nabolaget snart.." (skulle være musene).
Og; "Nå har katten tatt med levende musikk hjem..." (igjen; MUS!)

Jeg skrev melding til samboern her en gang for lenge siden :P skulle skrive at jeg har tatt opp rekene fra frysa, skrev heller "jeg har lagt rekene i trusa" :P. Merket det ikke før han kommenterte det :P
Haha denne var sprek! :P

Vasket i barnehage åsså sendte sambo melding om jeg snart var ferdig, skulle svare at ja, mangler bare å vaske lilleavdelinga (skriver ikke navnet for liker å være anonym og vet at det er lokale folk her inne :) ) , uansett, det som ble sendt var : ja, mangler bare å vaske lik kistene. .. Jadda...

Greide å skrive noe pussig her for en stund siden :-P En kompis av meg lurte på hvordan det stod til med Pernille (katta mi). Jeg hadde akkurat fått en kattunge i hus, og skulle skrive at det gikk bra, men at han lille var litt slitsom for henne av og til.. Skreiv på dialekt da, og da er av og til "inkun gången" :-P Meldinga ble: "Jauda, dæ går bra, men n æ lite kjei får o heinn veslin inkubasjonstiden!" :-P
Ellers har jeg vært veldig god på å skrive feil på de mest merkelige ord :-P

Ei venninne av meg skulle skrive "håper dere får barnevakt". Ble "håper dere får barnedrap;-)" før jeg rakk og svare kom "BARNEDRAP!!!" Og deretter: "Herregud! BarneVAKT:-D" lo godt av den, for vi skjønte jo hva ho skulle frem til;-)

Jeg hadde litt dilla på GOMP-drops i starten av svangerskapet og skulle be samboer kjøpe med det hjem fra butikken. Etter meldinga var sendt så jeg det sto: Kjøp med homo. Ikke bare 1, minst 3-4 homo for 1 blir spist med en gang. (Han kom faktisk bare hjem med 1:bored:)

• Liker
Reactions: EJ
Hehe, ler bestandig godt av autocorrect! Har faktisk ingen selv, for jeg slo av autocorrect og ordliste og slikt med en gang. Hater å ha en telefon som vil være med å skrive, det klarer jeg faktisk alene. ;)

Den nyeste som jeg vel og merke fikk rettet på så ville mobilen skrive hannjævler istedenfor hannkatter :-P
Hadde passet bra i settingen da for snakket om slåsskjemper av hannkatter :-P

Back
Topp