Vesten
Forumet er livet
Hurra! Me fikk opp døra!
Samboer fikk dårlig samvittighet, og la hodet i bløt.
Fikk vippa vekk det som hadde ramlet ned bak døra v hjelp av en hammer , teipa m gaffateip på en skistav.
(rene mcGyver mannen min[8D])
Så da slapp eg bruke penger på ny dør til huseieren[:)]
------------------------------------------------------------
Vi har en bitteliten bod i leiligheta vi leier, de vi har stabla pappesker og annet dill til vi skal flytte videre.
var inni der istad å henta en pose, akkurat da hørte eg noe som brakte og ramla foran døra på innsiden.
Så nå får eg den ikkje opp-hva enn som ligger foran, sperrer så døra står BOM fast.
Kan ikkje hekte døra av hengslene, for det er på de er på innsiden.
Hva nu?For fint bare banke på til huseigeren å si vi må desverre slå sundt døra.
Det hele hadde ikkje vært så ille om ikkje samboer ikkje satt i sofaen og hånler:
!dumme kvinnemenneske! Det der Hadde ALDRI skjedd meg!
Vet om en det ikkje blir noe på ikveld ja...
Samboer fikk dårlig samvittighet, og la hodet i bløt.
Fikk vippa vekk det som hadde ramlet ned bak døra v hjelp av en hammer , teipa m gaffateip på en skistav.
(rene mcGyver mannen min[8D])
Så da slapp eg bruke penger på ny dør til huseieren[:)]
------------------------------------------------------------
Vi har en bitteliten bod i leiligheta vi leier, de vi har stabla pappesker og annet dill til vi skal flytte videre.
var inni der istad å henta en pose, akkurat da hørte eg noe som brakte og ramla foran døra på innsiden.
Så nå får eg den ikkje opp-hva enn som ligger foran, sperrer så døra står BOM fast.
Kan ikkje hekte døra av hengslene, for det er på de er på innsiden.
Hva nu?For fint bare banke på til huseigeren å si vi må desverre slå sundt døra.
Det hele hadde ikkje vært så ille om ikkje samboer ikkje satt i sofaen og hånler:
!dumme kvinnemenneske! Det der Hadde ALDRI skjedd meg!
Vet om en det ikkje blir noe på ikveld ja...