dammit!dammit!dammit!*oppdatert*

Vesten

Forumet er livet
Hurra! Me fikk opp døra!

Samboer fikk dårlig samvittighet, og la hodet i bløt.
Fikk vippa vekk det som hadde ramlet ned  bak døra v hjelp av en hammer , teipa m gaffateip på en skistav.
(rene mcGyver mannen min[8D])

Så da slapp eg bruke penger på ny dør til huseieren[:)]

------------------------------------------------------------

Vi har en bitteliten bod i leiligheta vi leier, de vi har stabla pappesker og annet dill til vi skal flytte videre.
var inni der istad å henta en pose, akkurat da hørte eg noe som brakte og ramla foran døra på innsiden.

Så nå får eg den ikkje opp-hva enn som ligger foran, sperrer så døra står BOM fast.
Kan ikkje hekte døra av hengslene, for det er på de er på innsiden.

Hva nu?For fint bare banke på til huseigeren å si vi må desverre slå sundt døra.

Det hele hadde ikkje vært så ille om ikkje samboer ikkje satt i sofaen og hånler:
!dumme kvinnemenneske! Det der Hadde ALDRI skjedd meg!

Vet om en det ikkje blir noe på ikveld ja...

Øhm okei. Kalte han deg dum?! [:@] For ei idiotisk dør da, rart ikke hengslene er på utsiden

Aargh, så kjipt![:@]

Og tøppisk mannfolk og si noe sånt:P

ÅÅÅ shit.. Kjente jeg ble irritert på den kommentaren fra mannen din[:@]

Håper dere får ordnet det[:)]

ohh no, så irriterende. håper dere får det til uten å slå ned døra da.

Nå ser vi med speil at det ligger noen småting foran, skal kanskje gå an lirke det vekk med et kosteskaft eller noe.

Ja samboeren blir så sinnsykt sinna over materielle ting[8|][8|][8|]

Hvis eg knuse en kopp, setter meg på fjernkontrollen el l
Så er det ikkje måte på ka  dum drittkjerring eg er...

Eg blir ALDRI sint på sånne ting!!Uansett om en venninne eller noe i den duren  hadde knust noe verdifullt som var mitt..
Folk ødelegger da ikkje ting med vilje?!!

Nå er eg en litt brå og klønete som person da...men allikevel

Stakkars Vesten, sender deg en stooooor og god klem jeg, og du er ikke dum, det vet jeg!!
Bare be samboeren din om å passe seg, viss ikke kommer jeg å tar han å da er jeg absolutt ikke noe hæppi ræppi for å si det sånn, hehe![>:]

veldig sorry nå, men jeg måtte bare le litt når jeg leste[8D] Det er liksom så veldig typisk[8|]

SKjønner godt at det er irriterende da, jeg hadde sikkert flydd på døra i sinne om det hadde skjedd meg[:-]

Lykke til! Har dere prøvd å legge dere mot døra for å få dytta bort det som sperrer? Håper dere slipper å ødelegge døra da! (mulig å komme inn av vindu eller)[:)]

ORIGINAL: Rapunsel

Stakkars Vesten, sender deg en stooooor og god klem jeg, og du er ikke dum, det vet jeg!!
Bare be samboeren din om å passe seg, viss ikke kommer jeg å tar han å da er jeg absolutt ikke noe hæppi ræppi for å si det sånn, hehe![>:]

jo takk for det..[;)]
nå e vel  kvelden stort sett ødelagt uansett da..("du har ødelagt kvelden for meg nå" som han så fint sa til meg)

Tenkte å spise romantisk middag i armkroken og kose oss..
Men nå sitter vi i hver vår sofa med pcene våres og er sure på kvarandre.

Thank God for BV-damene[:D]

ORIGINAL: Vesten

jo takk for det..[;)]
nå e vel  kvelden stort sett ødelagt uansett da..("du har ødelagt kvelden for meg nå" som han så fint sa til meg)

unødvendig å bli så irrasjonelt sint da[&:] det er forresten akkuratt sånn jeg er også, jeg blir irrasjonell og sier at hele dagen er ødelagt[8|] Men det er likevel unødvendig[&:]

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: Vesten

jo takk for det..[;)]

unødvendig å bli så irrasjonelt sint da[&:] det er forresten akkuratt sånn jeg er også, jeg blir irrasjonell og sier at hele dagen er ødelagt[8|] Men det er likevel unødvendig[&:]

hehe ja han er nå sånn da..men han har latt veldig mye gå ut over meg i det siste[8|]
Aldri om han ber om unnskylding heller vettu.

Går ikkje an å komme inn i boden, ingen vindu nei..og det er under en trapp..så alt er helt tettpakka av ting på 1kvm[8D]
Nå har eg iallefall lært eg ikkje skal slenge ting inn på måfå..i tilfelle eg aldri får opp døra igjen

Så bra[:)]

Så bra dere fikk det til da!![:D]

Back
Topp