Dagsøvn

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Hun har brukt å sove 30-40 minutters dupper hver dag med ca 2 timer fra hun våkner til hun sovner igjen.

Men nå finner hun ikke roa, og våkner igjen etter 10 min..! Nå ligger hun på magen min på stua og sover. Jeg får jo ikke gjort noe eller spist :(

Hvordan er d hos dere?
 
Veldig likt hos oss, har vært to timer mellom kortvarige dupper. Den siste tiden har han hatt litt lengre våkenperioder så håper han vil sove lenger også. Han våkner fort, men kan sovne igjen hvis jeg ligger ved han osv. Han er stort sett blid og fornøyd så håper det skal gå seg til av seg selv :)
 
Sover ok på dagtid. Flere lurer. Men om natten kan han vokne ca hver halvtime. Så lite søvn her
 
Hun har brukt å sove 30-40 minutters dupper hver dag med ca 2 timer fra hun våkner til hun sovner igjen.

Men nå finner hun ikke roa, og våkner igjen etter 10 min..! Nå ligger hun på magen min på stua og sover. Jeg får jo ikke gjort noe eller spist :(

Hvordan er d hos dere?
Dårlig med dubber for tiden. Har tenkt at det er varmen jeg
 
Sover vanligvis 45min-1t, og 3t mellom hver dupp. Tar mye lengre tid å finne roen nå når det har vært så varmt, så har vært litt færre dupper de siste ukene. Men sover som regel 1-1,5t når hun først finner roen da..
 
Veldig likt hos oss, har vært to timer mellom kortvarige dupper. Den siste tiden har han hatt litt lengre våkenperioder så håper han vil sove lenger også. Han våkner fort, men kan sovne igjen hvis jeg ligger ved han osv. Han er stort sett blid og fornøyd så håper det skal gå seg til av seg selv :)

D kan skje her og, faktisk. Gir litt pupp, eller holder rundt henne.

Om jeg har flaks.
 
Har fått inn en slags rutine. Ca 2 timer etter vi har stått opp sover han alt fra 30 min til 1,5 timer. Så er han våken 2-3 timer å igjen en lur på ca 1t . Så etter ca 2-3 t våken sover han ca 30 min. Så er han våken ca 3 timer før leggetid. Men nå når det har vært så varmt har vi plagdes med sovingen.
 
Våken 1-2 timer og sover ca 1 time.
Brukt litt lengre tid på å finne roen den siste uken.
 
Her sover hun 2 eller 3 ganger på dagen alt etter når vi står opp. Står hun opp 6 så blir det tre dupper men vanligvis så står vi opp mellom sju og åtte og da blir det to :)

En dupp på 30-60 min ca klokka ti, og en dupp på ca 2 timer mellom halv ett og halv fire... Så tar hun kvelden klokka sju :)
 
Har hatt tre dupper på dagtid, med omtrent 2 timers våkentid mellom duppene.. Men den midterste duppen har vært veldig kort (ca en halvtime) ei god stund, i tillegg blir den siste duppen gjerne for sein i forhold til når hun skal legge seg for kvelden. Vi driver derfor å prøver bare to dupper på dagtid i stedet, og at hun er våken 3 timer i mellom duppene, i steden for 2. Det funker ganske bra de fleste dagene :) Den første duppen sover hun som regel ca 2 timer, den siste alt fra 30 min til 2 timer. Vi prøver å hjelpe henne til å sovne igjen hvis hun våkner etter bare 30 min.
 
Her sover hun en dupp på morgenen, i ca 30min-1 time (2 timer idag, for hun våknet så tidlig pga forkjølelse)! Deretter en lengre lur i ett-tiden, ca 1.5 time. Og så en liten dupp på ettermiddagen (våkner da senest fem). Og så legger hun seg ca åtte på kvelden, og sover hele natten:)
 
Back
Topp