Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm så kjipt når de har satt et krav som er helt uoppnåeligMan kan miste retten til dagpenger. Enten for en periode, eller permanent.
Hva slags krav er det?Hm så kjipt når de har satt et krav som er helt uoppnåelig
Hvor mange jobber jeg må søke innen en viss tidHva slags krav er det?
Men det gjelder vel uansett hva slags jobb, så man bare hiver inn søknad i hytt og pine?Hvor mange jobber jeg må søke innen en viss tid
Må fortsatt være jobber å søke på og spm man er kvalifisert tilMen det gjelder vel uansett hva slags jobb, så man bare hiver inn søknad i hytt og pine?
Nav sine sider har vel mye, og man kan jo være assistent i forskjellige yrker (bare tips i fht alternativet å skulle miste evnt dagpenger)Må fortsatt være jobber å søke på og spm man er kvalifisert til
Jo men som sagt så må det jo nesten være ledige jobber å søke på som sssistentNav sine sider har vel mye, og man kan jo være assistent i forskjellige yrker (bare tips i fht alternativet å skulle miste evnt dagpenger)
Det er sant, men nav har som regel et eller annet på sine hjemmesiderJo men som sagt så må det jo nesten være ledige jobber å søke på som sssistent
Men fortsatt ikke så mye spm de kreverDet er sant, men nav har som regel et eller annet på sine hjemmesider
Hvor mye krever de egentlig? Jeg vurderer også å søke dp, da jeg aldri vet hva jeg får i lønnMen fortsatt ikke så mye spm de krever
Varierer nok hvor mye de krever , foreløbig har jeg jo jobb men vet aldri hvor mye jeg har fra uke til uke.Hvor mye krever de egentlig? Jeg vurderer også å søke dp, da jeg aldri vet hva jeg får i lønn
Tenkte ang søknader sitter i samme situasjon selv, men ikke gjort noe med det til nå, syns det er noe styr med navVarierer nok hvor mye de krever , foreløbig har jeg jo jobb men vet aldri hvor mye jeg har fra uke til uke.
Jeg vet ikke hvorvidt det stemmer eller ikke. Men faren til min svigerinne slet med å få seg jobb her, så han søkte rundt gjennom nav. Endte da opp med å få noe langt oppi nord, og måtte flytte. Tror han bodde der 8-9mnd før han fikk seg noe fast her nede, så han kunne flytte hjem igjenJeg har hørt fra (usikre) kilder at nav krever at man søker på stillinger man er kvalifisert til i hele landet, og at man får beskjed om at man må ta jobb i andre deler av landet og da flytte. Stemmer dette? Risikerer jo da at andre delen i forholdet står uten jobb, så ville jo vært tullete...
Det står så men de er ikke så strenge har jeg inntrykk av lår man har familieJeg har hørt fra (usikre) kilder at nav krever at man søker på stillinger man er kvalifisert til i hele landet, og at man får beskjed om at man må ta jobb i andre deler av landet og da flytte. Stemmer dette? Risikerer jo da at andre delen i forholdet står uten jobb, så ville jo vært tullete...
Jeg klarer 10-11 søknader på 2 mnd og set er mye mindre enn jeg skalTenkte ang søknader sitter i samme situasjon selv, men ikke gjort noe med det til nå, syns det er noe styr med nav
Såpass, ja kan hende jeg bare lar være å søke dp likevel, heller søke på aktuelle jobber på egenhånd og klare meg på det jeg har utbetaltJeg klarer 10-11 søknader på 2 mnd og set er mye mindre enn jeg skal