Dagpenger og aktivitetsplan

Sånn opprinnelig (siden du jobber i bhg og din mann jobber, regner jeg med?), så er jo å ta imot støtte fra nav også et valg man tar :p jeg er nå registrert vikar to steder og skal registrere meg enda et sted, for å kunne ta nok vakter til å tjene greit (bor på lite sted, men pendler 4mil til det ene arbeidsstedet) :)

Så enig med deg og som du påpeker senere er det kansje konsekvensen av å bo på mindre steder... sier ikke det er supert gøy alltid men sånn er livet noen ganger litt småkibt:/

Ble bare litt glad å lese andre hadde samme tanke gang som meg selv..

Dy vet ingenting om min økonomi og vel jeg har knapt nok fått penger sv nav fordi jeg jobber for mye, jeg synes vel det er ufint å dra inn dette her for å være ærlig, ikke vet du hvor mye jeg bruker på det heller. Men til info så e ingen sv de gavene kjøpt med penger fra nav.
Om man blir sett ned på eller ikke , bryr meg i grunn fint lite.
Det er altså ikke sånn at jeg sittter på ræva å hever dagpenger uten å gjøre noe men det kan være grunner til st msn ikke nødvendigvis kan ha flere jobber også uten at det er noe man opplyser om på forum.
Neida, skal ikke blande meg, ville bare gi et tips ifht det med gavene. For gaver trenger ikke å være nødvendige :) og jeg tror ikke du sitter på ræva uten å gjøre noe, det var virkelig ikke det jeg mente!
Det beste er jo som du sier at man jobber "for mye" slik at man klarer seg selv, og det er jo veldig bra jobbet! :Heartred
Helt ærlig, jeg bryr meg såpass at jeg helst ikke vil bli snakket om. Jeg vil holde meg nøytral, ikke stikke meg frem, verken positivt eller negativt :) her stikker folk nesa i andres saker, og prater altfor mye til tider :dead:

Så enig med deg og som du påpeker senere er det kansje konsekvensen av å bo på mindre steder... sier ikke det er supert gøy alltid men sånn er livet noen ganger litt småkibt:/

Ble bare litt glad å lese andre hadde samme tanke gang som meg selv..
Det er absolutt en konsekvens av å bo på et lite sted, men slik er det :) jeg jobber alle helger (nesten) som samboer ikke jobber, mye kvelder og generelt lite dag akter i uka, da de er populære. Men har innfunnet meg med det, og det at jeg er vikar er ikke bare negativt. Vi har mulighet til å ha minsten hjemme til han nærmer seg 2år (frøkna nærmet seg 2,5 da hun startet i bhg) :Heartred

Takk til dere som har klart å svare på det jeg spør om , setter pris på det❤️

Jeg søker på det jeg er kvalifisert for og jobber når jeg har tilbud om jobb for jeg vil helst ikke ha penger av nav ,men vi er heldige som kan få når vi absolutt ikke har inntekt selv og jeg dr glad jeg bor i Norge
Jeg er enig, vi er utrolig heldige med ordninger her i landet (de fleste ordningene hvertfall) :Heartred

Forstår deg godt Kengu, vet hvordan jobbsituasjonene er rundt her vi bor.

Har du mulighet til å kjøre litt for å komme på jobb? Så har du jo mulighet til å søke deg mot de to-tre større kommunene rundt oss ;)

Masse masse masse lykke til med jobbsøkingen.

Og ang Nav, så kanskje du kan gi dem en tilbakemelding på at kravet dems er litt urimelig?

Jo nå er jeg det men ikke fullt og bare til 1 februar, er dessverre ikke noe fast jobb å få her og ikke noe ledige stillinger
Så kjipt :( håpe det ordner seg fort :)

Forstår deg godt Kengu, vet hvordan jobbsituasjonene er rundt her vi bor.

Har du mulighet til å kjøre litt for å komme på jobb? Så har du jo mulighet til å søke deg mot de to-tre større kommunene rundt oss ;)

Masse masse masse lykke til med jobbsøkingen.

Og ang Nav, så kanskje du kan gi dem en tilbakemelding på at kravet dems er litt urimelig?
Jeg søker i de også :)

Back
Topp