Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dyrere enn bhg jo :-o
Vi fikk ikke så mye for å si d sånn, og vi har ikke god lønn.Men man får 6000kr i kontantstøtte ..
Vi fikk ikke så mye for å si d sånn, og vi har ikke god lønn.
har doblet seg siden sist jeg fikk barn da,for 8 år sidenMen man får 6000kr i kontantstøtte ..
Nei det er ikke dyrere enn bhg for man får 6000 i kontantstøtteDyrere enn bhg jo :-o
5 dager i uka er det samme som vi betaler for en full bhgplass og en full sfoplass til sammen :-o
Skjønner jo da at de fleste velger bhg...
Det koster det samme som om man hadde hatt barn i bhg for kontantstøtta får man jo om barnet er hos dagmamma.Syke priser... For noen lønner det seg jo å heller være hjemme selv og få kontantstøtte... Sykt.
Kontantstøtten er nå på 6000Helt hinsides priser på de veiledende dagmammaprisene. Hadde gitt kontantstøtten.
Er kanskje noen år siden vi hadde det.. Hehe. Glemmer at tiden går ogKontantstøtten er nå på 6000![]()
Vi hadde heller ikke så mye ,det ble vel innført i fjor om jeg ikke husker feilEr kanskje noen år siden vi hadde det.. Hehe. Glemmer at tiden går og![]()
Det koster det samme som om man hadde hatt barn i bhg for kontantstøtta får man jo om barnet er hos dagmamma.
Nei står pris pr mndI noen av eksemplene så var prisen 4/5tusen i uken... Kontantstøtte+barnehage er jo va 9000 så er jo litt forskjell der![]()
Ja, det kan nok stemme da ja for er jo mer enn det siden ejg haddeVi hadde heller ikke så mye ,det ble vel innført i fjor om jeg ikke husker feil