Dager igjen til termin <3

2 dager igjen til termin!
 
Følger vel igrunn oul som er 22. Da er det 9 dager igjen ;) har allerede fått skriv på overtidskontroll bare 5 dager etterpå, men håper å slippe den :)
Okei :) ja hadde vært deilig hvis h*n kom på den første daton da :p hvis jeg skal følge mensen termin er det om 2 dager :p
 
Okei :) ja hadde vært deilig hvis h*n kom på den første daton da :p hvis jeg skal følge mensen termin er det om 2 dager :p
Spennende :) de kommer når de kommer. Heldigvis er det modning i gang her, for livmorhalsen var forkortet osv på undersøkelsen på sykehuset den uka som var :) men kan jo ta tid fordet..
 
Det er bra i vertfall :) hakke peil om det er noe her, men får bare vente å se :)
Det beste er nok å ikke vite, så slipper man å få forhåpninger:) jeg sa at jeg ikke ville vite det hvis jeg hadde 1 cm eller 2 åpning, for det kan man gå med i flere uker uansett. Hadde blitt skuffet hver dag om ingenting skjedde da :p
 
Det beste er nok å ikke vite, så slipper man å få forhåpninger:) jeg sa at jeg ikke ville vite det hvis jeg hadde 1 cm eller 2 åpning, for det kan man gå med i flere uker uansett. Hadde blitt skuffet hver dag om ingenting skjedde da :p
Ja sant :p er nok det beste det
 
10 dager igjen ☺
 
Back
Topp