8 dager igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem av de følger du ?9/5 dager igjen
Følger vel igrunn oul som er 22. Da er det 9 dager igjen har allerede fått skriv på overtidskontroll bare 5 dager etterpå, men håper å slippe denHvem av de følger du ?
Okei ja hadde vært deilig hvis h*n kom på den første daton da hvis jeg skal følge mensen termin er det om 2 dagerFølger vel igrunn oul som er 22. Da er det 9 dager igjen har allerede fått skriv på overtidskontroll bare 5 dager etterpå, men håper å slippe den
Spennende de kommer når de kommer. Heldigvis er det modning i gang her, for livmorhalsen var forkortet osv på undersøkelsen på sykehuset den uka som var men kan jo ta tid fordet..Okei ja hadde vært deilig hvis h*n kom på den første daton da hvis jeg skal følge mensen termin er det om 2 dager
Det er bra i vertfall hakke peil om det er noe her, men får bare vente å seSpennende de kommer når de kommer. Heldigvis er det modning i gang her, for livmorhalsen var forkortet osv på undersøkelsen på sykehuset den uka som var men kan jo ta tid fordet..
Det beste er nok å ikke vite, så slipper man å få forhåpninger jeg sa at jeg ikke ville vite det hvis jeg hadde 1 cm eller 2 åpning, for det kan man gå med i flere uker uansett. Hadde blitt skuffet hver dag om ingenting skjedde daDet er bra i vertfall hakke peil om det er noe her, men får bare vente å se
Ja sant er nok det beste detDet beste er nok å ikke vite, så slipper man å få forhåpninger jeg sa at jeg ikke ville vite det hvis jeg hadde 1 cm eller 2 åpning, for det kan man gå med i flere uker uansett. Hadde blitt skuffet hver dag om ingenting skjedde da