Dager igjen til termin <3

13 dager igjen! Det er jo mindre enn to uker :D Men bare 4 dager til menstermin. Håper ting skjer snart!! :)

20 dager... Klarer ikke forstå hva jeg snart skal igjennom..!! Forstår ikke at det er mulig å ha et menneske inni meg.. Lille gutten min som jeg snart skal få møte!!

En uke til termin og 3 dager. Skummel å tenke på

Her er det fortsatt 35 dager igjen!

14 dager :-) om mensentermin skulle ha vært riktig, så bare to dager :-) om terminen jeg har regnet meg frem på ( basert på unnfangelse) så er det 9 dager :-)

14 dager :) om mensentermin skulle ha vært riktig, så bare to dager :) om terminen jeg har regnet meg frem på ( basert på unnfangelse) så er det 9 dager :)
Høres ut som vi har ganske likt termintulll om man kan kalle det det. :p Har fått menstermin både 25. og 28. mars, ut fra eggløsningstester har jeg beregnet meg frem til 30. mars og på oul sa de 6. april. Jaja...babyene våre kommer vel når de selv vil ;)

Høres ut som vi har ganske likt termintulll om man kan kalle det det. :p Har fått menstermin både 25. og 28. mars, ut fra eggløsningstester har jeg beregnet meg frem til 30. mars og på oul sa de 6. april. Jaja...babyene våre kommer vel når de selv vil ;)
Mensentermin er jo en ting, men man kan jo faktisk ikke vite når egget fester seg.. Den kan jo leve opp til flere dager uten å ha festet seg! Såååå hvem kan egentlig si 100% at den dagen er termin dagen!? Kommer bebisen akkurat på den 282 dagen? He he ;)

Mensentermin er jo en ting, men man kan jo faktisk ikke vite når egget fester seg.. Den kan jo leve opp til flere dager uten å ha festet seg! Såååå hvem kan egentlig si 100% at den dagen er termin dagen!? Kommer bebisen akkurat på den 282 dagen? He he ;)
Hehe, nei ikke engang de som har hatt inseminasjon vet akkurat når babyen kommer :) Egget mitt må ha festet seg relativt kjapt, fikk positiv graviditetstest 10 dager etter positiv eggløsningstest. Men babyen kan jo fremdeles ha lyst til å kose seg i den trange magen i over 300 dager for alt jeg vet ;) Velkommen er hun uansett! :)

14 dager igjen!

Back
Topp