Dagens

Vondter her og der... Sovna nesten på jobb idag, og sovna definitivt på yoga istad :D

Siiiten. Er 38 uker og 5 dager på vei idag. Føles som om det ikke er mer plass i magen, for alt presses på ;)
Ingen tegn til fødsel. Har kontroll på Ahus 4 dager før termin, rekker sikkert den kontrollen :)

5. natta med veldig vonde maserier.. Verre og verre for hver natt. Trøøøøøtt!! :o

Sliten men har merket siden lørdag at jeg har fått litt mer overskudd til å gjøre ting:)

Har fått tilbake energi og overskudd! Igår var jeg hos jm, og dro en tur på IKEA, nå sitter jeg å monterer de møblene jeg ikke rakk igår! For første gang på lenge er jeg ikke kvalm, bekkenet er fremdeles vondt, men alt annet er supert! 38+0 idag så skulle ønske jeg hadde mere modningstegn og at fødsel nærmer seg *lei* men ser ut til at jeg går til termin denne gangen også :)

En litt rar natt da jeg våknet brått av sterke murringer som gikk nedover ene beinet. Snudde meg og våknet på nytt av sterke murringer og hadde også flere kynnere/sammentrekninger. Prøvde å se om det var noe regelmessig, men virket ikke sånn, så sovnet igjen.. Alt gikk i alle fall over... Veldig mye sånn her for tiden. Trodde kanskje det var noe på gang og ble litt panisk, haha.. Innså at fødselens start vil komme overraskende på...;)

En litt rar natt da jeg våknet brått av sterke murringer som gikk nedover ene beinet. Snudde meg og våknet på nytt av sterke murringer og hadde også flere kynnere/sammentrekninger. Prøvde å se om det var noe regelmessig, men virket ikke sånn, så sovnet igjen.. Alt gikk i alle fall over... Veldig mye sånn her for tiden. Trodde kanskje det var noe på gang og ble litt panisk, haha.. Innså at fødselens start vil komme overraskende på...;)
Greit med en vekker da, hehe.

Trøtt og lei av dårlig søvn :p
Har også fått en skikkelig forkjølelse som henger i ennå, det er 1,5 uke siden jeg ble syk....
Men i dag er allikevel en fin dag, det er nemlig under 30(29) dager til termin :D

Sliten og potte forkjølet!

Sliten etter flere uker med dårlig og lite søvn pga bekkenet og smerter I "musebeinet" :-/ Forhøyet Bt på kontroll på tirsdag, så skal tilbake I morgen. I tillegg har jeg begynt å kaste opp igjen, kan omtrent ikke spise uten å bli klein etterpå.. 35 uker I dag:-)

Veldig trøtt selv om jeg ikke har sovet så veldig dårlig i natt.. lite kynnere. er 36+6 idag..

Fantastisk å lese om formen til alle sammen slik at man ikke føler seg alene.. Er på tredje natten hvor jeg ikke får sove pågrunn av maserier eller åpningsrier... Er 36 + 2 .. JM sa forrige uke at vi kanskje sees til neste uke da er jeg 37 + 3 så er ganske så sikker på at jeg rekker den kontrollen.. Har mye vondt i ryggen og det at magen har senket seg gir også mere nedpress og hyppigere dobesøk.. Har hatt et lite håp om at kanskje fødselen starter.. Men blir lurt gang på gang... Ganske slitsomt .. Har heldigvis bare 29 dager igjen til termin, men hadde ikke gjort noe om han kom før! Har også masse kvalme heletiden men får aldri kastet opp + løs mage.. Blæh!
*Dagens frustrasjon/utblåsning*

Konstant vondt bekken og murringer i ryggen. Lite kynnere, har nesten ikke hatt det i hele svsk. Nedpress, vondt nedentil og myye bølling i magen. Løs mage på andre dagen... Lei, sliten og trøtt. Kjip dag egentlig

Formen er grei - men veldig umotivert til å gjøre noe som helst :/

Føles som om bebisen skal ramle ut. Mye nedpress. Fort sliten, er tungt for tida ja :) vann i kroppen og.

Litt kynnere som kjennes i rumpa/ryggen.
Stikninger i underlivet.
Løs mage :s
Vondt i bekkenet

Back
Topp