Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tung,sliten,ingen energi og trøtt. Var hos legen i dag og målte lav blodprosent. Så d kan jo være litt av årsaken til null energi. Så her må d spises jerntabeletter :-(
Jeg er litt trøttere enn normalt, og sover dårligere enn vanlig
Ellers i fin form! Kjenner en del nedpress og kynnere, og håper lillegutt har tenkt seg ut bittelitt før termin. Snart uke 38
Idag er en god dag! Sovet nesten hele natta :O Har støvsuget og vasket halve huset + vært på et kjøpesenter i nærheten, handlet mat og blomster.. Og nå slapper jeg av med et stort glass sjokomelk
Bekkenet gjør alltid vondt, og maserier har jeg for 4. døgn på rad. Har også spydd to ganger idag.. Men av en eller annen grunn har jeg mer energi idag enn på lenge.. Deilig! 4,5 uke til termin.. Ingen tegn til at det skjer noe helt enda Men magen har sunket, og maseriene er veldig tilstede.. Så om ett par uker kan godt de andre tegnene komme ;D
Tja tja... Ganske trøtt og ukonsentrert, våken mye av natten med mageknip. Men nå har magen romstert fra seg og jeg har inntatt sofaen. Kjennes som jeg har litt ømme muskelfester på bekkenet, det har kanskje blitt litt mye aktivitet de siste dagene... Men det pleier å ordne seg igjen med litt ro. Så totalt sett synes jeg det står bra til, til høygravid å være.