Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke noe bilde, men her går det i grå/mørkeblå body og mørkeblå strømpis, nedarva fra broren Jeg liker ikke todelte plagg til disse veldig små, kjøper aldri genser/skjorte selv. Nå som han gjerne vil bevege seg litt tar jeg stort sett alltid strømpebukse på. Idag har han også disse krypesokkene fra Polarn o Pyret, veldig kjekke nå som de begynner å krafse litt rundt på magen
Det finnes ikke merker som Levis eller RL her hjemme, har helt andre ting å bruke penger på. Jeg har nesten ikke kjøpt klær til lillebror, men til sommeren må jeg det ettersom lillebror er 3 mnd større i str enn storebror var første sommeren. Jeg skal bestille endel fra carters, veldig bra klær! Disse sommer-rompersene deres er helt geniale til varmere tider
Har ikke noe bilde, men her går det i grå/mørkeblå body og mørkeblå strømpis, nedarva fra broren Jeg liker ikke todelte plagg til disse veldig små, kjøper aldri genser/skjorte selv. Nå som han gjerne vil bevege seg litt tar jeg stort sett alltid strømpebukse på. Idag har han også disse krypesokkene fra Polarn o Pyret, veldig kjekke nå som de begynner å krafse litt rundt på magen
Det finnes ikke merker som Levis eller RL her hjemme, har helt andre ting å bruke penger på. Jeg har nesten ikke kjøpt klær til lillebror, men til sommeren må jeg det ettersom lillebror er 3 mnd større i str enn storebror var første sommeren. Jeg skal bestille endel fra carters, veldig bra klær! Disse sommer-rompersene deres er helt geniale til varmere tider
Så stilig han er
Her er det bare body og strømpis i dag - jeg henger så sinnsykt etter med klesvasken! Går det en dag uten at jeg kjører en maskin, så hoper det seg opp med en gang. Og vi var borte hele forrige helg, så du kan jo tenke deg hvordan det ser ut på vaskerommet her. Store fjell!
Og Carters har så mye stilig, men har dessverre helt feil fassong til mini her. For korte i ryggen
Men har litt til snuppa, passer fint til henne
Helt enig med deg, todelte plagg er upraktisk når de er så små. Ja de ser tøffe ut i jeans og skjorte men det er det jo bare oss foreldre som bryr oss om. Små barn skal ha behagelige og praktiske klær og hva er vel da bedre enn body og strømpebukser? Det gir de god bevegelighet nå som de begynner å åle seg rundt etter hvert. Vet at mange som jobber i barnehager setter stor pris på at barna har praktiske og gode klær som gjør det enklere for de å kle på dresser/ vinterklær etc. Kjoler og dongribukser som må av for så å ha på nytt sett med klær under dressene er å lage mer/ unødvendig arbeid for de som jobber der. Nei det blir for mye jåleri er min mening
Huff da, synd du tok det som et personlig angrep. Gutten din ser veldig kjekk ut i dette antrekket. Meningen min er bare at jeg syns slike klær er upraktiske. Blir da min mening å legge seg opp i hva andre foreldre gjør? Huff da kan man jo ikke mene noe daHehe, må bare le!
Det er også fryktelig jåleri og ikke minst oppbrukt å legge seg opp i hva andre foreldre gjør. Hvis jeg får ralph lauren skjorte i gave eller for den del kjøper den selv, så skal ingen si noe på det. Bah! Og han har ålt seg rundt som en slange her i dag Hadde jeg tenkt,sett eller følt han hadde ubehag med sin bekledning hadde jeg glatt skiftet.
Barnehagen har han ikke begynt i, så det så.
Og dette var ment som et koselig innlegg, ikke at det skulle bli noe diskuasjon. Da hadde jeg formulert meg anderledes gitt
Huff da, synd du tok det som et personlig angrep. Gutten din ser veldig kjekk ut i dette antrekket. Meningen min er bare at jeg syns slike klær er upraktiske. Blir da min mening å legge seg opp i hva andre foreldre gjør? Huff da kan man jo ikke mene noe da
Så søt og tøff gutt du har Synnøve enig med at dette ikke bør bli en diskusjon, men heller en koselig tråd! syns det var fine klær han hadde på! men jeg bruker lite sånt.. har vel ikke sånne merker som det, men har fått gaver med skjorte/bukse osv..og kler han av og til sånn, men jeg foretrekker best heldrakter/sparkebukser (elsker det) og body med bukse/strømpebukse..
Idag hadde han dette settet på (name it)
Vis vedlegget 55976
Men her er noen få andre plagg jeg liker godt (klær fra cubus, name it og lekmer.no )
Vis vedlegget 55977
Så søt og tøff gutt du har Synnøve enig med at dette ikke bør bli en diskusjon, men heller en koselig tråd! syns det var fine klær han hadde på! men jeg bruker lite sånt.. har vel ikke sånne merker som det, men har fått gaver med skjorte/bukse osv..og kler han av og til sånn, men jeg foretrekker best heldrakter/sparkebukser (elsker det) og body med bukse/strømpebukse..
Idag hadde han dette settet på (name it)
Vis vedlegget 55976
Men her er noen få andre plagg jeg liker godt (klær fra cubus, name it og lekmer.no )
Vis vedlegget 55977
Så fin han er Name it har veldig masse fint
Jeg digget det ole brumm settet, jeg er jo ole brumm frelst Er det lekmer?
Så herlig han er!
Jeg er også veldig glad i sparkebukser. Og det liker gutten min også - er jo så godt å spise på selene
Takk er sååå mye fint til babyer/barn nesten litt skummelt å gå inn i butikker hehe..
Jepp.. lekmer.no tror dem hadde andre bilder/farger..men jeg er så glad i blått haha..
Nå har jeg vært innom siden, de har Så nå skal jeg bestille. Må ha likt settet til Leoh,hermegåsa vettu Også har de body med ole brumm,men svarte armer. Videre en heldrakt i demim,ooohhh Normal str på de?
Skikkelig søt liten sjarmør! Har ingen bilder på mobil fra idag faktisk men rosa body med rosa prikker og marineblå tights med prikker Bruker mest body og tights Meen også stilige gode klær, og har masse søte hårbånd til hun hehe..
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app