Dagens outfit :D

Ja, finingen min :D

Så utrolig fin den kåpen så ut! Det er så sykt mye mer klær å kjøpe til jenter enn gutter. Var å tittet litt på klær i dag, og det er jo så mange fine julekjoler osv til jenter, men ikke noe sånt til gutter!

Ja masse fint til jenter og mammaen her klarer ikke å la være å handle. Syns Kappahl har masse fint til gutta fra newbie, lindex har også en del fint i sånne duse nøytrale farger til gutta (nesten alle rundt meg har gutter så jeg har fått med meg litt :p) .. Hm og Cubus syns jeg ikke har noe fint til verken jenter eller gutter.
 
Helt enig med deg, men jeg har latt det gå litt sport i å finne fine (etter mine begreper, men smaken er jo ulik) klær til guttene mine, og det er ganske artig. Handler litt på nettet, og har finni noen favorittbutikker rundt om som jeg oppsøker. Ulempa er at det gjerne ikke er de billigste kjedebutikkene jeg da handler i, så det blir dyrere, men fordelen er at det blir mindre spontanshopping fordi man uansett var innom f.eks. hm og så noe fint ;-)

Kan jeg spørre om hvilke butikker dette er snakk om? Er ikke så veldig glad i mange kjedebutikker jeg heller. Og jeg har jente.
 
Ja masse fint til jenter og mammaen her klarer ikke å la være å handle. Syns Kappahl har masse fint til gutta fra newbie, lindex har også en del fint i sånne duse nøytrale farger til gutta (nesten alle rundt meg har gutter så jeg har fått med meg litt :p) .. Hm og Cubus syns jeg ikke har noe fint til verken jenter eller gutter.

Ja, er masse fint på kapphal faktisk, og litt på lindex. Men selger Cubus babyklær da? Det har jeg ikke fått med meg!
 
Cubus selger babyklær, men synes utvalget av klær under str 68 er skikkelig dårlig.
 
4064293811d70397a9d7033e408490ca.jpg


Body og snekkerbukse fra name it, ull strømpebukse fra Cubus :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ImageUploadedByBV Forum1418640280.797258.jpg
Body fra Newbie kappahl og ulltights fra Cubus.
 
Ikke akkurat dagens outfit men syns det var så fint :Dimage.jpg Jeg elsker gammelrosa, beige og sånne farger. På shopping her om dagen fant jeg dette til prinsessa. Lappeteppe fra newbie, kappahl i disse nydelige fargene og søt tåteflaske, smokk og smokkeholder fra Suavinex - som må være et veldig nytt merke i butikkene? De hadde masse fint i hvertfall :)
 
Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1418943646.449792.jpg
Ulltøy fra Joha. Såå fint, synes jeg :)
 
ImageUploadedByBV Forum1420711230.399957.jpg
Body og tights i ull fra Cubus, hjemmestrikket tøfler.
 
Back
Topp