Dagens outfit :D

ImageUploadedByBV Forum1418226805.290611.jpg
I dag har vi ull body fra Tom&Trine. Ull strømpebukse fra Sparkjøp og kjole fra H&M. Sokkene har tanter striket :)
Må pynte oss når kusinen skal ha juleavsluttning på skolen :)
 
Vis vedlegget 93081
I dag har vi ull body fra Tom&Trine. Ull strømpebukse fra Sparkjøp og kjole fra H&M. Sokkene har tanter striket :)
Må pynte oss når kusinen skal ha juleavsluttning på skolen :)
Er du fornøyd med strømpebuksene? Hører folk si at de er så ålreite :)
Veldig fin modell du har ;)
 
Nå har ikkje eg verdens største baby heller da. Hun e bare 60 cm. Men str 50 går jo opp under armene på henne.
Min er ikke så stor hu heller, så da hadde det sikkert vært stort her også, men hu bruker str 62 da.
 
Når vi var ute hadde vi rosa ullkåpe fra Zara og lillelam lue, votter og teppe. Under har vi en enkel sparkebukse fra kappahl :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    226,5 KB · Visninger: 71
ImageUploadedByBV Forum1418506263.748499.jpg
Nissejenta! Hadde lue på også. Alt fra Kappahl
 
Ja, finingen min :D

Så utrolig fin den kåpen så ut! Det er så sykt mye mer klær å kjøpe til jenter enn gutter. Var å tittet litt på klær i dag, og det er jo så mange fine julekjoler osv til jenter, men ikke noe sånt til gutter!
Helt enig med deg, men jeg har latt det gå litt sport i å finne fine (etter mine begreper, men smaken er jo ulik) klær til guttene mine, og det er ganske artig. Handler litt på nettet, og har finni noen favorittbutikker rundt om som jeg oppsøker. Ulempa er at det gjerne ikke er de billigste kjedebutikkene jeg da handler i, så det blir dyrere, men fordelen er at det blir mindre spontanshopping fordi man uansett var innom f.eks. hm og så noe fint ;-)
 
Back
Topp