Dagens nye ord!

Begynner å få kontroll på fargene også nå! :D

Sier:
Blå kosen (har en blå kosekanin)

Men du har da ingen grunn til bekymring heller da? Hun hadde vel lært 35 nye ord i løpet av oktober alene?
Ja derfor er jeg ikke bekymret. Men uttalen er dårlig og jeg ønsker at hun blir språksterk av flere grunner.

Ja derfor er jeg ikke bekymret. Men uttalen er dårlig og jeg ønsker at hun blir språksterk av flere grunner.
Tror alle av oss ønsker språksterke unger ;)

"Jeg er også ferdig" kom ved frokost bordet idag =)

"Jag gillar dig, jag gillar mamma, jag gillar pappa, jag gillar mikaela, jag gillar köttkakar" igår :p

"Jeg er også ferdig" kom ved frokost bordet idag =)

"Jag gillar dig, jag gillar mamma, jag gillar pappa, jag gillar mikaela, jag gillar köttkakar" igår :p

Jeg elsker svensk :D det er så mye finere enn norsk ;) og generelt er svensker mye hyggeligere og
Mer utadvendte enn oss syns jeg :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg elsker svensk :D det er så mye finere enn norsk ;) og generelt er svensker mye hyggeligere og
Mer utadvendte enn oss syns jeg :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Hvorfor tror du jeg har svensk mann? :p

Kald, varm, leona, nina, se mamma speil, bestefar på samisk litt usikker hvordan det skrives :')

Nei noen synes ikke det er så viktig - de snakker rent før de er konfirmert allikevel liksom ;)
Ikke fått det intrykket av noen her inne, men du har vel en grunn for dine påstander. Jeg syns i alle fall språk er viktig og bekymrer meg når jeg ser at min henger så ufattelig langt bak alle andre her inne.

Back
Topp