Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja derfor er jeg ikke bekymret. Men uttalen er dårlig og jeg ønsker at hun blir språksterk av flere grunner.Men du har da ingen grunn til bekymring heller da? Hun hadde vel lært 35 nye ord i løpet av oktober alene?
Tror alle av oss ønsker språksterke ungerJa derfor er jeg ikke bekymret. Men uttalen er dårlig og jeg ønsker at hun blir språksterk av flere grunner.
Jeg er ikke så bekymret for selve uttalen iallfall.Tror alle av oss ønsker språksterke unger![]()
Svensk sjarmør"Jeg er også ferdig" kom ved frokost bordet idag =)
"Jag gillar dig, jag gillar mamma, jag gillar pappa, jag gillar mikaela, jag gillar köttkakar" igår![]()
jafaen, han har tatt det på strak arm!Svensk sjarmør![]()
Moro!!jafaen, han har tatt det på strak arm!![]()
"Jeg er også ferdig" kom ved frokost bordet idag =)
"Jag gillar dig, jag gillar mamma, jag gillar pappa, jag gillar mikaela, jag gillar köttkakar" igår![]()
Hvorfor tror du jeg har svensk mann?Jeg elsker svenskdet er så mye finere enn norsk
og generelt er svensker mye hyggeligere og
Mer utadvendte enn oss syns jeg
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvorfor tror du jeg har svensk mann?![]()
Hadde jeg vært ogsåJeg er misunnelig kjenner jeghahahaha
![]()
Men vi har jo diskutert mannen din før og han er jo et prakteksemplar i utseende og oppførselHadde jeg vært også![]()
Nei noen synes ikke det er så viktig - de snakker rent før de er konfirmert allikevel liksomTror alle av oss ønsker språksterke unger![]()
Er det noen her som har sagt at språk ikke er viktig?Nei noen synes ikke det er så viktig - de snakker rent før de er konfirmert allikevel liksom![]()
Ikke fått det intrykket av noen her inne, men du har vel en grunn for dine påstander. Jeg syns i alle fall språk er viktig og bekymrer meg når jeg ser at min henger så ufattelig langt bak alle andre her inne.Nei noen synes ikke det er så viktig - de snakker rent før de er konfirmert allikevel liksom![]()
Selvfølgelug synes alle at språk er viktig for sitt eget barn. Hvorfor tror du noe annet?Nei noen synes ikke det er så viktig - de snakker rent før de er konfirmert allikevel liksom![]()