Dagens middag

Ostehamburger, røsti potetene med ost fra rema, grønnsaker(bønner, løk, gulrøtter, kålrabi osv) og creme creme fraiche.
Dagens lettvinte middag.

Kalkun, med godt tilbehør. :)

Kjøttdeiggryte med hjemmelaga pastasaus, ris og karbonadedeig :)

Så gott eg elsker kalkun

Ja, veldig!

Idag ble det laksewrap med avocado, mango, sweet chilisaus og agurk. Glemte å kjøpe ruccola. :p Enkelt, kjapt og lett.

Mannen hadde ordnet fylte pizzahorn av grov deig i dag, veldig gode.

I morgen blir det superenkelt. Fiskepinner og nudler og råkost. Knapt med tid, og det meste av ingrediensene var i hus. Prøver å planlegge middag utfra det vi har for det er for mye mat i skap og fryser, vi vil jo ikke kaste så da blir det middager deretter

I dag ble det wok med kylling. I morgen blir det enten fiskesuppe eller fiskepudding, alt etter hva som frister mest i morgen.

I dag ble det skinke- og pastagrateng. Enkel og praktisk middag, som jeg kunne lage i stand på forhånd så det bare var å smekke i ovnen.

Det hørtes veldig godt ut. Hvilke laks?

Vanlig laksefilet av oppdrettslaks. :)

Indisk linsegryte med kikerter. Aldri spist det før, så ganske spent. :p

I dag skal vi ha pannekaker, røren står i kjøleskapet. Litt belønning for gjennomføring av noe for et av barna og dessuten rask middag før fotballtrening

I dag skal vi ha pannekaker, røren står i kjøleskapet. Litt belønning for gjennomføring av noe for et av barna og dessuten rask middag før fotballtrening
Veldigt lurt att ha noen rask middag nær man skall ha trening. Syns selv det er så travel dag da gutten skal hentes på skolen lekser og hente 2 andre i bhg sen middag sen trening. Så de dagarna me har trening prøvar eg laga den enklaste middagen eg kan

Back
Topp