Dagens mest idiotiske FB status...

*BalleFlass*

Elsker forumet
R.I.P -(navnet på den som har statusen) (årstallet til personen)  - 2011♥
- Ignorer dette hvis du ikke bryr deg!!
- Lik statusen hvis du ville blitt lei deg eller grått!!
- Kommenter et ♥ hvis du ville kommet i begravelsen min!♥
Post denne som din statuse å se hvem som faktisk bryr seg om deg !♥'

HERREGUD!!! Hva skjer med folk??

Har ikke sett den blandt mine facebookvenner, men den var drøy!

999 skrev:
Har ikke sett den blandt mine facebookvenner, men den var drøy!

Utrolig dust ... Dagens mest tankeløse oppdatering hos meg er:
Det er så godt å vite at Nav gir faen i om jeg må selge huset mitt!Mens våre nye landsmenn kan komme hit å overta det!Kan noen vennligst forklare meg det????

Lissyjane skrev:

mamma_møø skrev:
Det er så godt å vite at Nav gir faen i om jeg må selge huset mitt!Mens våre nye landsmenn kan komme hit å overta det!Kan noen vennligst forklare meg det????

Hvorfor er det så tankeløst da? Vet du hva som ligger bak? Har kjempet NAV i flere år jeg, og jeg blir oppgitt når jeg levde på sultegrensen og naboene våre med seks syv barn fikk pengene kastet etter seg hver måned.

Syns heller ikke det var så tankeløst jeg,er jævla irriterende når man snur om det sånn som Lissy her sier...Men det vet man jo såklart ikke noe om ,med mindre man har vert der...

Mhm.. Flere av mine venner som har hatt den..

Har sett en av mine venner på fb har hatt det som status.. Hun fikk "tilsnakk", og fjernet den...

Jævlig emo..... Skjønner ikke at folk synes det er greit å skrive sånt....

Tardness.

Vel, så den hos en av mine - en fjortis, og de skriver jo ganske mye rart for å få oppmerksomhet og noen til å kommentere....reagerte ikke så mye på den med bakgrunn i det, da jeg jo skjønte det var en "kopiere status"....men tror jeg hadde syns det var mye mer tåpent om en voksen skrev det....

Lissyjane skrev:

mamma_møø skrev:

Hvorfor er det så tankeløst da? Vet du hva som ligger bak? Har kjempet NAV i flere år jeg, og jeg blir oppgitt når jeg levde på sultegrensen og naboene våre med seks syv barn fikk pengene kastet etter seg hver måned.

Seriøst? Hvorfor det er tankeløst?? Hun må gjerne være sur på nav og uttrykke det så ettertrykkelig hun bare kan, men det er ikke greit å fremstå så innvandrerfiendtlig som hun gjør her. Hvorfor i all verden skal hun dra inn våre nye landsmenn?

Du skriver ingenting om naboene dine, bare at de har en seks syv barn. Og at de fikk pengene kastet etter seg hver måned. Penger de mest sannsynlig har rett på. Er det virkelig verre at de får pengene de har krav på enn at du får det?

Btw - jeg veit hva som ligger bak.

ohh hater slike..........

Jeg så en sånn en i går og jeg skreiv bare at jeg likte den veldig dårlig. Sa at jeg håpa at jeg aldri fikk lese en sånn en på hennes side som var ekte. Huff... hun fikk ordentlig kjeft av kusina si så jeg tror hun har fjerna den nå. 

Back
Topp