Dagens mage ;)

Håper ikke det er så lenge til jeg også kan legge ut en liten babymage her! Dette er jo mitt første svangerskap og jeg er bare 4+2 enda så er nok noen uker til før jeg kan få mage...

Kommer fortere enn du aner :)

TuMmY LoVe
I første svangerskap fikk jeg ikke mage før i uke 18-19. Håper igrunn det samme nå.. Men veier 13kg mindre nå enn ved start av graviditet sist.. Så kan godt hende den kommet før :)

Sist gang hadde jeg nesten ikke mage da jeg var på ul i uke 18. Å jeg viede 56 kilo da jeg ble gravid. Så det er veldig forskjellig tror jeg. Denne gangen derimot tror jeg den vil komme før, da jeg har litt lettere for å legge på meg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har du vært hos lege enda? Litt morsomt å hørt hva han hadde sagt ;)

TuMmY LoVe
Men altså på bilde er du 4+5, dvs 2+5 dager siden det begynte å gro der inne. Det vokser jo ikke så mye på så kort tid, uansett hvor mange det er der... Jeg hadde vært litt smånærvøs jeg, og fått det sjekket ut hvorfor du er så stor.. Om det er hevelse eller vann eller noe annet, for det der er ikke normalt tror jeg ;) trenger overhodet ikke være noe galt ;)

TuMmY LoVe

Har du vært hos lege enda? Litt morsomt å hørt hva han hadde sagt ;)

TuMmY LoVe

Nei, jeg har ikke det.
Må bestille em dag tenker jeg :-)

Jeg var diger med forrige mann også, men ikke sånn som dette :-/ Så vi har måtte bekrefte at jeg er gravid når folk spør for denne bumpen kan ikke skjules :-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Men altså på bilde er du 4+5, dvs 2+5 dager siden det begynte å gro der inne. Det vokser jo ikke så mye på så kort tid, uansett hvor mange det er der... Jeg hadde vært litt smånærvøs jeg, og fått det sjekket ut hvorfor du er så stor.. Om det er hevelse eller vann eller noe annet, for det der er ikke normalt tror jeg ;) trenger overhodet ikke være noe galt ;)

TuMmY LoVe

Man får tidligere mage hvis det er flere inni der, men ikke så tidlig nei..

Kanskje feil termin :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Føler alle glaner på den ;) så de tenker nok at jeg er dum som later som ingenting ;)

TuMmY LoVe

Hehe, kanskje du bare Har lagt på deg litt i sommer... :)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp