Her er der kun sånn hengemage etter de forrige svangerskapene
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I første svangerskap fikk jeg ikke mage før i uke 18-19. Håper igrunn det samme nå.. Men veier 13kg mindre nå enn ved start av graviditet sist.. Så kan godt hende den kommet førKommer fortere enn du aner
TuMmY LoVe
Kan vel ikke skylde på annet enn litt hard og oppblåst mage her hellerDet samme som jeg føler, dog jeg veier rundt 20kg for mye. Men magen føles annerledes...
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Var vanskelig å ta bilde med tlf i dag...
Men jeg begynner å bli redd for at det er 17 stk der inne... :-/
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Holy!!
Har du diabetes fra før? Vet man blir veldig fort stor hvis man har det
Tror det er den største magen jeg har sett så tidligNope, veier 50 kg til vanlig og har helt flat mage, så det er sikkert 17 stk inni der haha
Tror det er den største magen jeg har sett så tidlig
TuMmY LoVe
Har du vært hos lege enda? Litt morsomt å hørt hva han hadde sagtSamme her :-D haha!
Spent på UL ;-)
Men altså på bilde er du 4+5, dvs 2+5 dager siden det begynte å gro der inne. Det vokser jo ikke så mye på så kort tid, uansett hvor mange det er der... Jeg hadde vært litt smånærvøs jeg, og fått det sjekket ut hvorfor du er så stor.. Om det er hevelse eller vann eller noe annet, for det der er ikke normalt tror jeg trenger overhodet ikke være noe galtHar du vært hos lege enda? Litt morsomt å hørt hva han hadde sagt
TuMmY LoVe
Har du vært hos lege enda? Litt morsomt å hørt hva han hadde sagt
TuMmY LoVe
Nope, veier 50 kg til vanlig og har helt flat mage, så det er sikkert 17 stk inni der haha
Men altså på bilde er du 4+5, dvs 2+5 dager siden det begynte å gro der inne. Det vokser jo ikke så mye på så kort tid, uansett hvor mange det er der... Jeg hadde vært litt smånærvøs jeg, og fått det sjekket ut hvorfor du er så stor.. Om det er hevelse eller vann eller noe annet, for det der er ikke normalt tror jeg trenger overhodet ikke være noe galt
TuMmY LoVe
Prøv 25 hehe, imponeranes
Føler alle glaner på den så de tenker nok at jeg er dum som later som ingentingWow, hvordan klarer du å skjule den??
<3 Gutt 04.02.12 <3
Føler alle glaner på den så de tenker nok at jeg er dum som later som ingenting
TuMmY LoVe
Hihi, normaly å legge på seg 5 kilo i ferien?Hehe, kanskje du bare Har lagt på deg litt i sommer...
<3 Gutt 04.02.12 <3