Dagens kupp!

Det var kupp ja :D

Men gjelder det kun der du var eller alle som selger denne på møbelringen? :P Nesten så jeg har lyst å ta turen til den nærmeste her gitt :P :D

Slik jeg skjønte det, så var det bare her.. De har solgt stokkestoler og div stokke tilbehør, men nå skulle de bare selge stoler, så da solgte de ut resten :)

Det new born setet er genialt! Brukte til storesøster så vi har etter henne. Utrolig fint for småttisene å være med der det skjer og ikke bli sittende eller liggende på gulvet.

Det new born setet er genialt! Brukte til storesøster så vi har etter henne. Utrolig fint for småttisene å være med der det skjer og ikke bli sittende eller liggende på gulvet.

Er drt jeg også har tenkt, må jo bli kjedlig og kun se i beina på folk hele tida ;)

det gjorde du et kupp, men ser at de selges til rundt 5-600 kroner på finn, brukt da såklart :)

det gjorde du et kupp, men ser at de selges til rundt 5-600 kroner på finn, brukt da såklart :)

Ja, veit de selges til den prisen brukt, derfor dette er et kupp.. Har så innmari masse dårlige erfaringer med å kjøpe brukte ting, så jeg skulle kjøpe nytt alikevell :)

Back
Topp