Dagens glede!

Dagens glede må være å få gå tidligere fra jobb! Så godt og kunne slappe av og fikk sove hele 3 timer på sofaen❤ Godt for både kropp og sjel❤
 
Så glad for jeg kan ligge på sofaen i hele dag om jeg vil! Kvalmebølger som kommer og går;(
 
I dag er gleden stor for at jeg har en mann som er utrolig snill! Selv om han er litt barnslig innimellom :p
 
Dagens glede var å komme hjem fra jobb til en pakke fra bestemoren min❤ Hun har vært så snill og strikket mariusgenser til meg og pannebånd❤❤ Å ikke nok med det så sendte hun meg en hel eske med garn,strikkehefte og pinner, kjente jeg fikk så lyst til å skrive at det passet ypperlig siden hun skal bli oldemor. Men skal vente til jeg har vært til lege og fått hørt alt er bra før hun kan begynne å glede seg :)
Men det var en sikkelig glede og jeg sitter enda litt sjokkert :eek:
 
Oi, mange gleder i dag egentlig. Hatt en fin dag med familie, fått underskrevet søknad om svangerskapspenger... eller sånn om tilrettelegging/omplassering som ikke kan gjennomføres da. Fått gjennom en avtale som sørget for at jeg ikke ender opp med privat gjeld.. en flott dag :D
 
Dagens glede er absolutt å stå opp til ferdiglaget frokost, klokken 04.30!
Var småkvalm av å stå opp så tidlig, men slukte eggerøra mannen hadde laget med to brødskiver [emoji16]
 
Gleden er at det blir potetgull og dip om en liten stund! :D
 
Gleden er å ha så utrolig støttende kollegaer [emoji173]
De vil så gjerne at dette svangerskapet skal gå bra, sier jeg skal ta timer på sykehuset uten å tenke på dem [emoji173]
Jeg har verdens beste arbeidsplass [emoji7]
 
Gleden er å ha så utrolig støttende kollegaer [emoji173]
De vil så gjerne at dette svangerskapet skal gå bra, sier jeg skal ta timer på sykehuset uten å tenke på dem [emoji173]
Jeg har verdens beste arbeidsplass [emoji7]
Så hærlig <3
 
Dagens glede er at mannen tok dagens første bæsjebleie [emoji16] jeg står og brekker meg når jeg skifter på min egen unge for tiden...

Da er det bare 2-4 bæsjebleier igjen idag [emoji23]
 
Dagens glede er at mannen tok dagens første bæsjebleie [emoji16] jeg står og brekker meg når jeg skifter på min egen unge for tiden...

Da er det bare 2-4 bæsjebleier igjen idag [emoji23]
[emoji23]
Jeg har aldri hatt problemer med de fæleste bæsjebleiene, eller oppkast for den saks skyld.
Nå brekker jeg meg av nesten ingenting [emoji85]
Feil lukt, merkelig smak?
Men! Har fortsatt ikke kasta opp [emoji28]
 
Så hærlig <3
Ja, de er helt fantastiske [emoji173]
Det innebærer en del ekstra arbeid for dem om jeg ikke kommer på jobb, forsvinner midt på dagen eller kommer senere, så det betyr faktisk mye [emoji4]
 
[emoji23]
Jeg har aldri hatt problemer med de fæleste bæsjebleiene, eller oppkast for den saks skyld.
Nå brekker jeg meg av nesten ingenting [emoji85]
Feil lukt, merkelig smak?
Men! Har fortsatt ikke kasta opp [emoji28]

Huff, samme her. Jeg tåler egentlig sånt veldig bra. Nå kan en sånn bleie føles helt uoverkommelig...

Jeg sliter SKIKKELIG med de derre gravid-vitaminene jeg... blir mett bare jeg ser de på fatet om morningen. I dag er formen min relativt bra foreløpig, bare veldig trøtt. Men uggenheten gikk over med ei skive til frokost. [emoji5]
Jeg har heller ikke kasta opp. Det skjedde én gang da jeg var gravid med datteren min, så ikke sikkert at det skjer i det heletatt :)
 
Huff, samme her. Jeg tåler egentlig sånt veldig bra. Nå kan en sånn bleie føles helt uoverkommelig...

Jeg sliter SKIKKELIG med de derre gravid-vitaminene jeg... blir mett bare jeg ser de på fatet om morningen. I dag er formen min relativt bra foreløpig, bare veldig trøtt. Men uggenheten gikk over med ei skive til frokost. [emoji5]
Jeg har heller ikke kasta opp. Det skjedde én gang da jeg var gravid med datteren min, så ikke sikkert at det skjer i det heletatt :)

Vitaminene går veldig fint, men det er kanskje fordi jeg har gått på de så lenge
Har hatt litt småkvalme om morran, men da er det som oftest fordi det er lenge siden mat [emoji28] Spiser jeg litt så er jeg i toppform [emoji4]
Kastet opp dagen jeg fant ut at jeg var gravid med storesøster, aldri noe mer [emoji14]
Og tror det var gravid + lite søvn + ikke tid til frokost som starta kvalmen der [emoji4]
 
Idag er jeg 9+0 Og formen er veldig bra. Ikke kastet opp, kun litt småkvalm når jeg blir sulten!
 
Back
Topp