Dagens glede!

Petrinemor97

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Tenkte oppi alle disse symptomene og formene våre som ikke er helt på topp så kunne vi ha en tråd i gruppa som er rettet mot det positive. :)

Å da tenkte jeg vi kunne si dagens glede. En ting som har gledet deg igjennom dagen. Det kan vær så enkelt som at du fikk et smil på vei til jobb fra noen, eller noe i svangerskapet, eller at du har gjort noe snilt mot andre eller noen andre har gjort noe snilt med deg.
Møtt en venninne eller gjort noe morsomt i løpet av dagen. :)

Min dagens glede i dag er at jeg fått slappet sikkelig av og bare ligget på sofaen og sett på serier. Veldig godt etter en arbeidsuke. Åsså håper jeg på å få besøk av en venninne jeg ikke har sett på en stund litt senere i kveld :)

Spent på å høre deres dagens gleder! :)
 
Har fått handlet en kosedress i 100% merinoull som kommet godt med til høsten, og birkenstock i brun lær, som jeg har siklet på i flere år. Dessuten har det vært såå deilig vær idag, så har fått ryddet i hagen, raket løv, kjøpt hageslange og spylt uteboden [emoji7][emoji1374] følelse av å sette seg ned i sofaen nå etter at samboeren har laget middag og ryddet opp etterpå er helt ubeskrivelig [emoji173]️ jeg blir så lykkelig når alt er i orden
 
Jeg er sjeleglad for at vi ser tegn som kan tyde på at mini kan klamre seg fast lenger enn sist [emoji173]
 
Her har vi kjøpt sykkel til 3 åringen og hun ble sååå stolt! Da gleder mammahjertet seg ❤
 
Å høre 8-åringen si "mamma er den beste på å ta vare på barna sine, du finner ikke finere enn mamma'n min" ♡♡
 
Å høre 8-åringen si "mamma er den beste på å ta vare på barna sine, du finner ikke finere enn mamma'n min" ♡♡
Så nydelig! Man må samle på slike øyeblikk <3
 
I går var det stor glede å vite at hjertet slo og at jeg bare er veldig veldig som ikke har noen symptomer. I dag var det fantastisk å møte min beste venninne som jeg ikke har sett siden november! [emoji16]
 
Kjøpte nye sko med 25% rabatt, pusset vinduer i 2 etasje og en gutt som også sa at jeg måtte være verdens beste mamma :)
 
Dagens glede var å spise tapas med en fantastisk kjekk gjeng. :)
 
Mange fine dages gleder❤ håper det blir flere di neste dagene :) Syns det er fint og reflekter litt over dagen og tenke positivt ❤ :)
 
Dagens glede var å våkne til en liten stemme som sa "mamma, nusse meg!!" :shy:
 
Dagens glede var å være hos legen og se en hcg-verdi på nær 90.000 på papiret, målt 8+1. Vet ingenting om stigning eller noe, for jeg måler det i et helt annet ærend. Men jeg har ikke sett nivået siden 2800 i uke 5. Men det var litt godt å se det så høyt likevel. :)
 
Fikk se lillegull på UL for første gang i dag. Ble satt tilbake 2 dager men det er innafor og få termin bort fra julaften Hjertelyd var så rørende!
 
Ha latterkrampe med gutten min på 8 år. Vi har samme humor, men denne boken... Jeg daua, tårene trillet. Vi begge lo så godt.

Dere må lese boka "Laila med laktoseintoleranse" Handler om en ku, utrolig morsom med morsomme bilder til.
 
Er så glad for at jeg greide å spise tre hardkokte egg:happy: ingen middag i dag, men en medium str. gresk yoghurt og et par brødskiver.
 
Er så glad for isbitmaskinen i kjøleskapet! Har irritert meg over størrelsen på kjøleskapet lenge og angret litt over at vi ikke bare tok et vanlig kjøleskap.. men nå er jeg veldig gla for det [emoji23][emoji7][emoji7]
 
Back
Topp