Dagens frokost...

Kyllingburger med aioli og barbeque saus ;) Har ulvehunger, det eneste jeg vil ha er kjøtt, biff, egg, chips, fett etc. Før spiste jeg nesten ikke frokost, var aldri sulten før lunsj men fikk i meg ett knekkebrød eller to. Brød og knekkebrød er ikke i nærheten av hva jeg har lyst på, det er jo ikke ordentlig mat hahaha. Kan ikke huske det var slik i forrige svangerskap.

Her ble det ei brødskive med egg og røyka laks. Farfar kom med rykende fersk røyka laks i går, så den tørr jeg spise av i morgen også. Etter det får mannen ta resten om det er noe igjen :p

Og etter å ha lest dette så MÅ jeg ha nugatti!!! Eneste muligheten er søndagsåpen butikk 2 mil unna..så da er det bare å hive seg i bilen :-D :-D

Jeg eeelsker nugatti, men for halvannet år siden begynte jeg plutselig å reagere på det. Fikk elveblest, og en annen gang begynte det å klø og prikke i hals og i tunga. Så ingen nøtter mer. :(
Reagerer ikke på mandler og peanøtter da.

Kyllingburger med aioli og barbeque saus ;) Har ulvehunger, det eneste jeg vil ha er kjøtt, biff, egg, chips, fett etc. Før spiste jeg nesten ikke frokost, var aldri sulten før lunsj men fikk i meg ett knekkebrød eller to. Brød og knekkebrød er ikke i nærheten av hva jeg har lyst på, det er jo ikke ordentlig mat hahaha. Kan ikke huske det var slik i forrige svangerskap.

Kyllingburger hørtes himmelsk ut nå:) Jeg har skikkelig avsmak for brød/knekkebrød nå, og er bare lysten på varmmat. Problemet er bare at jeg blir så himla kvalm når det først må tilberedes:p

Nutrilett på senga, og et class cola etterpå. Var ikke kvalm da jeg våknet, men det kom sigende etterhvert mens jeg prøvde å vekke veslemor...

Her ble det ingen frokost i dag! Og det straffa seg, kvalmen slipper ikke taket!
I morra er det ny mulighet heldigvis

Her går det i frukt, smoothies og yogurt.
Det jeg har mest lyst på av alt både morgen og resten av dagen er frukt, frukt, frukt!!
Varm mat er litt ekkelt om dagen, men går ned det også.
Er ikke kvalm, men matlysten er endret:)

Her har jeg siste uka hatt yoghurt og banan med eplejuice til. Brød går ikke ned overhodet. Og frokostblandinger vokser i munnen.

Første frokost all bran med havremelk, som vanlig :p nå et knekkebrød med leverpostei og et med syltetøy :) brått fått behov for å spise leverpostei igjen :p

Nutrilett i senga igjen, er ikke kvalm med en gang jeg våkner. Så drakk jeg litt cola etterpå, men den hadde ikke så mye kullsyre, smakte ikke så godt da. Småspiser salt potetgull ellers i dag.

I dag ble det jordbær med vaniljesaus. Ingenting frister selv om jeg sov lenge i dag og derfor ikke var kvalm. Har funnet ut at eg liten flaske Bendit smoothie går greit de morgenene kvalmen melder seg.

1 banan. Eier ikke matlyst :/

En skive grovt brød med ost, agurk, tomat, majones og aromatkrydder samt 2 skiver deilig vannmelon :happy: Kvalmen forsvant ikke da... Og blir fort mett og fort sulten igjen ;)

Back
Topp