En kopp kaffe, et glass melk, og et rundstykke med egg kaviar og majones har heldigvis ikke merket noe til kvalme enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan man spise nutrilettbarer? Bakpå står det at det ikke skal spises av gravide eller ammende
Savner nutrilettbarene mine!
Ja, det er helt sant, det er bedre enn ingenting. Forrige svangerskap var mitt første, så lett for å bli litt hysterisk kanskje når det står at man ikke skal spise detPoenget med det er jo at man ikke skal slanke seg som gravid eller ammende, og nutrilett er jo måltidserstattere. Men hvis man bruker dem når man ellers ikke ville fått i seg noe, og sammen med et ellers fornuftig kosthold, nekter jeg å tro at det er noe galt i. Jeg spiste en del slike i sist svangerskap i alle fall, og skal hamstre inn noen nå. Kjekt til frokost når man ikke har matlyst, eller som kjapp mat i veska hvis man plutselig blir uggen og sulten.
Hehe, jeg sliter også litt å nyte dagene uten kvalme - NESTEN så jeg også ønsker jeg var litt kvalm! Så vet man enda mer at det er virkelig Hvor langt er du på vei?1 glass pepsimax med isbiter... lite mat om dagene. Etterlengta symptom er komt.. nå angre eg på at eg ikkje nøyt dagene uten..:-/
Capri-Sonne.. eneste som frister er drikke