Dagens frokost...

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Et glass kald cola. <3 og en strimle eller to med kvikk lunsj, hvis jeg klarer, bare for å holde ut. Alt vi hadde av mat ellers så helt pyton ut, tror jeg må hamstre inn tørre kjeks, nutrilettbarer og joghurt som jeg liker.

Hva er din frokost i dag?

Et glass kald cola. <3 og en strimle eller to med kvikk lunsj, hvis jeg klarer, bare for å holde ut. Alt vi hadde av mat ellers så helt pyton ut, tror jeg må hamstre inn tørre kjeks, nutrilettbarer og joghurt som jeg liker.

Min frokost er kornmo kjeks og vann -.-
Ingenting som frister, alt ser ekkelt ut -.-

Verste er jo at i tillegg til kvalmen så er jeg jo kjempesulten, og jeg vet at hvis jeg ikke får i meg noe, blir det bare verre. Spesielt hvis jeg skulle komme til å spy, på tom mage...

Dobbelpost :p

Farris med appelsinsmak, hjemmelaget rundstykke med hvitost og syltetøy :)

Her består frokosten av en håndfull med assorterte vitaminer. NULL matlyst og ingenting frister i det hele tatt...

I tillegg må jeg bruker 30 minutter på å få i meg vitaminene pga kvalmen.

Kan man spise nutrilettbarer? Bakpå står det at det ikke skal spises av gravide eller ammende :p
Savner nutrilettbarene mine! :D

To rista brødskiver med skinkeost og agurk, å et glass melk. Nå ligger jeg helt stille, å håper jeg klarer å holde det i magen... Hater denne kvalmen, ingen matlyst og ekstreme sulten :(

Er så glad for at jeg jobber stort sett kveldsvakter eller natt. Er så kvalm om morgenen at det tar meg en del timer før jeg klarer å komme i gang pga denne kvalmen :(

1 speltrundstykke med leverpostei og iste. Blir kvalm av brus og vanligvis elsker jeg Pepsi max. Når maten er spist skal jeg legge meg rolig ned og sove. Kroppen min fungerer ikke. 8+0 i dag. :)

Pepsi Max og to polarbrød med syltetøy og hvitost på... Ikke så mye som frister....

Brusen smaker ikke like godt som den pleier. Bris neste!

Tja i glass husholdningsaft som kom ganske fort opp igjen også litt seiner har jeg greid 1/2 lite rundstykke

1 glass pepsimax med isbiter... lite mat om dagene. Etterlengta symptom er komt.. nå angre eg på at eg ikkje nøyt dagene uten..:-/

Et glass pepsi max og litt salt potetgull er det eneste jeg får ned de første timene på dagen :p

Back
Topp