Dagens fangst:)

Kjempe flott sparkebukse!

Jeg har kjøpt dyner og store puter på Kid i dag ;)
Trenger putetrekk i str 70x100 cm, noen som vet hvor jeg kan få tak i det?? Så de hadde der, men ingen fine og ca 160kr for kun ett...!
Vi kjøper på princess, sparkjøp har også. :)

ImageUploadedByBV Forum1383124707.714784.jpgkjempe herlig genser til meg selv,kjøpes kanskje i andre farger og:p
ImageUploadedByBV Forum1383124800.696673.jpgkjole og leggings til Andrea:) minstestørrelsen var 80, men kunne ikke la være å kjøpe den:)

Har tre små herligheter<3

Dytt;) skal legge ut bilde av en ulldress senere i dag:)

Glemmer alltid og legge inn alt. Men idag ble d to nye pysjer da alle er for små omtrent. Og en 20cm kakeform. :)

Ja ikke sant:) elsker minime, men synes det er litt dyrt, men den var på tilbud:)

Veldig fin :) ikke hørt om de. Mener du memini ? Hvis ikke , hvor selger de det merket ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig fin :) ikke hørt om de. Mener du memini ? Hvis ikke , hvor selger de det merket ?

Ja er det merket;) butikken her i byen heter minime:p er jo haugesunder hun som designer:)

Ja er det merket;) butikken her i byen heter minime:p er jo haugesunder hun som designer:)

ImageUploadedByBV Forum1383743872.332714.jpghar mye fint ja :) storesøster fikk nettopp denne regnkåpen fra memini

Denne sparkedressen :) med rådyr på og greier :D
Fra nameit.
Denne har jeg sett på også :) Utrolig fin!
Men merker jeg syns det er vanskelig å finne på hva hun kan ha under en sånn sparkebukse nå.. Vil ikke at hun skal bli for varm heller ;)

Back
Topp