Dagens fangst:)

Fikk i posten i dag :) januarsalg på Barnas hus til 2999,- :p

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Det så vi på også. Men babyshop hadde 25% på det du kan snu. Da blei det bare noen hundrelapper mer men veeeeldig kjekt med tilbud altså!

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
 
Var på CC på Gjøvik i går. Og der var det salg på name it og engler&cowboyer!
aquvepuh.jpg
to vanlige og 1 ull smekke, pluss en knebeskytter med antiskli til å tre på :)
Pluss en sovepose med teksten "sulle meg litt" på. Og reima lue. Begge to til 30% :) :)
Og ikke skjønner jeg hvorfor bildene mine kommer på skakke...

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
 

Vedlegg

  • 1390542515350.jpg
    1390542515350.jpg
    46 KB · Visninger: 53
Det så vi på også. Men babyshop hadde 25% på det du kan snu. Da blei det bare noen hundrelapper mer men veeeeldig kjekt med tilbud altså!

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
Combi sete? Tenkte litt på det, men han skal sitte bakover så lenge at jeg bare vil ha bruk for bakovervendt :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Combi sete? Tenkte litt på det, men han skal sitte bakover så lenge at jeg bare vil ha bruk for bakovervendt :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Ja, combi. Akkurat det jeg tenkte også :) :) men så ombestemte jeg meg da jeg så combi var på tilbud. Veldig gode seter. L-K ser ut som dronninga på haugen baki der!

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
 
Ja, combi. Akkurat det jeg tenkte også :) :) men så ombestemte jeg meg da jeg så combi var på tilbud. Veldig gode seter. L-K ser ut som dronninga på haugen baki der!

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
Har jeg forstått det rinktig at de setene er helt like bortsett fra at den ene kan brukes begge veier?
Bra hun sitter bra i setet da:) skal montere vårt i helga å gleder mrg veldig til å prøve, veldig kjekt å kunne stille litt på setet også hvis han sovner :p prøvde setet i stua i gåt, å han satt mye bedre i det setet enn det. Forrige så ser lovende ut B-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Har jeg forstått det rinktig at de setene er helt like bortsett fra at den ene kan brukes begge veier?
Bra hun sitter bra i setet da:) skal montere vårt i helga å gleder mrg veldig til å prøve, veldig kjekt å kunne stille litt på setet også hvis han sovner :p prøvde setet i stua i gåt, å han satt mye bedre i det setet enn det. Forrige så ser lovende ut B-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Ja det er eneste forskjellen :) det gjør lk også. Begynte å bli trangt i sidene det andre..

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
 
Vært på maxi idag og på name-it var det halv pris på ullklær og 70% på andre salgsvarer...kjøpte to ulllongs, to ulltrøyer, en ulljoggebukse, to ullstrømpebukser, ullørevarmer, ull-lue og bunadskjorte til lillebror (tidlig ute sa duuu). Betalte litt over 600 bare :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Var på CC på Gjøvik i går. Og der var det salg på name it og engler&cowboyer!
aquvepuh.jpg
to vanlige og 1 ull smekke, pluss en knebeskytter med antiskli til å tre på :)
Pluss en sovepose med teksten "sulle meg litt" på. Og reima lue. Begge to til 30% :) :)
Og ikke skjønner jeg hvorfor bildene mine kommer på skakke...

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Ccgjøvik er en halvtime unna her jeg bor så er der innimellom...var det mye utvalg der det var salg nå? Vurderer en tur over helga :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ccgjøvik er en halvtime unna her jeg bor så er der innimellom...var det mye utvalg der det var salg nå? Vurderer en tur over helga :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
På engler&cowboyer syns jeg det var bra med utvalg. Men utplukka på name it.. resten var jeg ikke innom :p

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
 
På engler&cowboyer syns jeg det var bra med utvalg. Men utplukka på name it.. resten var jeg ikke innom :p

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Engler og cowboyer har mye fint :) Investere i litt Reima til neste år når jeg skal dit tenker jeg, hvis det fremdeles er salg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sniker litt:)

Hvor i london fikk du tak i nattposen? Skal til london om 3 uker! Har du tips til butikker med barneklær som må besøkes?

Nattposen er kjøpt på John Lewis, det samme er den fleece posen til vogna (200 kr) :) Du må absolutt innom Primark! Btw så er de 3-pak med pysjer der veldig gode :)
Vi bodde på stratford, der er det et stort kjøpesenter (westfield - http://uk.westfield.com/stratfordcity/directory/search). Hvis du har tid er det et flott senter å titte rundt på, der har de john lewis også. Ellers har de jo barneklær over alt i London følte jeg :p Next hadde mye fint :)
 
Nattposen er kjøpt på John Lewis, det samme er den fleece posen til vogna (200 kr) :) Du må absolutt innom Primark! Btw så er de 3-pak med pysjer der veldig gode :)
Vi bodde på stratford, der er det et stort kjøpesenter (westfield - http://uk.westfield.com/stratfordcity/directory/search). Hvis du har tid er det et flott senter å titte rundt på, der har de john lewis også. Ellers har de jo barneklær over alt i London følte jeg :p Next hadde mye fint :)

Takk:)
Vi har tenkt oss på westfield hvis været er kjipt! Vi skal ha med oss prinsessen så veldig mye shopping blir der nok ikke. Men westfield er jo absolutt greit ifh til at man slipper å tenke på av og påkledning....så kanskje det blir en tur det uansett!
Nå kjente jeg at jeg begynte å glede meg for alvor:)
 
Bestilt disse av eij i Harstad :) gleder meg til å få dem :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1392924355757.jpg
    1392924355757.jpg
    61,1 KB · Visninger: 38
Back
Topp