Uff snø:/ håper den venter litt herKjøpte vintersko til storebror i går selv og godt var det for nå er det plutselig snø![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff snø:/ håper den venter litt herKjøpte vintersko til storebror i går selv og godt var det for nå er det plutselig snø![]()
Mhm.... hadde service her... 4200kr chicka ching!!
Vi hadde det for uke siden, kom på nesten 10Mhm.... hadde service her... 4200kr chicka ching!!
There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
Så søte!Fottøy til lille fra johaVis vedlegget 36788
Er så kjett. Dette var kun deler . Jobben er ikke gjort !Mhm.... hadde service her... 4200kr chicka ching!!

Mye fint !Ååhhh.... visste ikke at det var julaften i dag ♡♡ lønner seg å være vertinne og holde perfect home party! Nå skal det sies at jeg vant det som tilhører serviset og bestikket (og 2 ting til som mangler av det jeg vant). Og dette var mitt 2. Party i år, så da får jeg ekstra fordeler. Men alt dette kosta meg 650 kr!er omtrent det lampa koster vanligvis. Og gjett om det er verdens fineste lampe og ramme ♡
Vis vedlegget 37382
Vis vedlegget 37383
Jakke til storebror. 40 % avslag.
Fleece sett til storesøster .40 % avslag.
Ull til lille baby. 40 % avslag .
Og jakke til meg 50 % (ved å synge )
Fornøyd med dagens fangst! !![]()
Så morro å handle på salg. På fullpris hadde det kosta 5200, jeg betalte 2500Så mye fint![]()
Heldige du!Ååhhh.... visste ikke at det var julaften i dag ♡♡ lønner seg å være vertinne og holde perfect home party! Nå skal det sies at jeg vant det som tilhører serviset og bestikket (og 2 ting til som mangler av det jeg vant). Og dette var mitt 2. Party i år, så da får jeg ekstra fordeler. Men alt dette kosta meg 650 kr!er omtrent det lampa koster vanligvis. Og gjett om det er verdens fineste lampe og ramme ♡
Vis vedlegget 37382
Vis vedlegget 37383
Så morro å handle på salg. På fullpris hadde det kosta 5200, jeg betalte 2500![]()
Så morro å handle på salg. På fullpris hadde det kosta 5200, jeg betalte 2500![]()
Ja min var også gammel. Åsså har den krympa i skapet!Ååh! Har lyst på ny jakke! Min er 10 år gammel snart.Like fin nesten da!
Ja min var også gammel. Åsså har den krympa i skapet!![]()