Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kose. Har Andrea og, i andre farger <3 den hav hesten, står det merket på selve havhesten ig?Vis vedlegget 35433Newbie koseklutkanin♡Fisherprice havhest fra ebay kom i dagDet var tilogmed riktig C E merket♡
♡Malin 14.06.2013♡
Så fin ! Den fikk jeg jo ikke lyst på da !Denne kom i posten i dag, SUPER fornøyd!!
http://www.ebay.com/itm/251281504003?var=550272596348&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649Vis vedlegget 34132 Vis vedlegget 34133
Det har jeg faktisk ikke sjekket... Skal gjøre det når jeg står opp i morgen!Den kose. Har Andrea og, i andre farger <3 den hav hesten, står det merket på selve havhesten ig?
Sent from my iPhone using BV Forum
FlottDet har jeg faktisk ikke sjekket... Skal gjøre det når jeg står opp i morgen!
♡Malin 14.06.2013♡
Skal det være på "lappen"?Flottjeg har og den sjønner du? Eg skjekket ikke på pakkningen, men er ikke på selve bamsen vertfall, så da tørr jeg ikke bruke den, å det er jo sååå trist for den er såååå søt
Skal det være på "lappen"?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg vet ikke jegSkal det være på "lappen"?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det står ikke på bamsen nei:-( Da blir den stående til pynt på rommet hennes..Flottjeg har og den sjønner du? Eg skjekket ikke på pakkningen, men er ikke på selve bamsen vertfall, så da tørr jeg ikke bruke den, å det er jo sååå trist for den er såååå søt
Må den?? Tenkte at da er nok min og ce merket jeg...? Hehe.. Derfor jeg spurte, jeg har igejn aning om det må stå på lappen på bamsen eller eiDet står ikke på bamsen nei:-( Da blir den stående til pynt på rommet hennes..
♡Malin 14.06.2013♡
Takk for tips, er på leiting etter ullKan tipse om babybanden.no har billig ull og gratis frakt![]()
Så mye fintEndelig har jeg hatt en shoppingdag å! Lenge siden sist nå!
Vis vedlegget 31329
Klær og sko storebror skal ha i dåpen! Ble 2 bukser, så kan han velge
Vis vedlegget 31330
Sparkebukse, body, lue og sokker fra Name it til Leona
Vis vedlegget 31331
Såklart mer Newbie klær
Vis vedlegget 31332
Pysjer og tøfler fra H&M
Vis vedlegget 31333
Pysj fra Lindex
Vis vedlegget 31334
Måtte ha denne også, selv om de til guttene var tøffere
Vis vedlegget 31335
Sparkebukse fra Lindex, syns den var så kul
Vis vedlegget 31336
Sett ifra Lindex
Vis vedlegget 31337
Og kjole snuppa skal ha etter kirka på dåpsdagen![]()
Til storesøster ble det hvite tightser og nye turnsko denne gangenOgså kjøpte jeg gave til min hemmlige venn
Til meg ble det foundation og strømpebukse til søndag
![]()
Kansje det ikke må stå på bamsen daMå den?? Tenkte at da er nok min og ce merket jeg...? Hehe.. Derfor jeg spurte, jeg har igejn aning om det må stå på lappen på bamsen eller ei
Det var lurtKansje det ikke må stå på bamsen daJeg kan jo sr på lekebutikken her om de har den å da kan keg se på lappen på den om det står der?
♡Malin 14.06.2013♡