annhe
Glad i forumet
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :
*Bella*
UnniMoor
Phoebetutta
sjokomuffin
Alexandra82
Fru Riskorn
BlessItBe
Villemo26
Bolletroll
Leo_mor
Natha90
Lnie
*Emmami*
Ing_ping
MichelBergen
Metherese
Rottemamma
Ruusk
Stort og lite gull
Karri82
Sommerfugler85
Studinen8
Pogo
*5ilj3*
*bixit*
LaMona
lille trille09
Mamsemumsen
Monaa83
InaM
mammaanne
Cathrine09
Isilra
Navigare jenta
Funny1
TJ2008
Mari3
annhe.
Dagens brukar er malela. Eg har satt kjempepris på deg frå første gong eg møtte deg. Du er utruleg koseleg, innkluderande og omsorgsfull. Du har alltid noko støttande å kome med når dei rundt deg har behov for det, og er definitivt ein som det går godt an å snakke med om alt mellom himmel og jord. Eg likar deg utruleg godt, og er kjempeglad for å ha bitt kjent med deg. Du har to nydelege gutar, som du er ein fantastisk mamma for.[:D]
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :
*Bella*
UnniMoor
Phoebetutta
sjokomuffin
Alexandra82
Fru Riskorn
BlessItBe
Villemo26
Bolletroll
Leo_mor
Natha90
Lnie
*Emmami*
Ing_ping
MichelBergen
Metherese
Rottemamma
Ruusk
Stort og lite gull
Karri82
Sommerfugler85
Studinen8
Pogo
*5ilj3*
*bixit*
LaMona
lille trille09
Mamsemumsen
Monaa83
InaM
mammaanne
Cathrine09
Isilra
Navigare jenta
Funny1
TJ2008
Mari3
annhe.
Dagens brukar er malela. Eg har satt kjempepris på deg frå første gong eg møtte deg. Du er utruleg koseleg, innkluderande og omsorgsfull. Du har alltid noko støttande å kome med når dei rundt deg har behov for det, og er definitivt ein som det går godt an å snakke med om alt mellom himmel og jord. Eg likar deg utruleg godt, og er kjempeglad for å ha bitt kjent med deg. Du har to nydelege gutar, som du er ein fantastisk mamma for.[:D]