DAgens bruker 30.08.2010. Malela

annhe

Glad i forumet
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

*Bella*
UnniMoor
Phoebetutta
sjokomuffin
Alexandra82
Fru Riskorn
BlessItBe
Villemo26
Bolletroll
Leo_mor
Natha90
Lnie
*Emmami*
Ing_ping
MichelBergen
Metherese
Rottemamma
Ruusk
Stort og lite gull
Karri82
Sommerfugler85
Studinen8
Pogo
*5ilj3*
*bixit*
LaMona
lille trille09
Mamsemumsen
Monaa83
InaM
mammaanne
Cathrine09
Isilra
Navigare jenta
Funny1
TJ2008
Mari3
annhe.

Dagens brukar er malela. Eg har satt kjempepris på deg frå første gong eg møtte deg. Du er utruleg koseleg, innkluderande og omsorgsfull. Du har alltid noko støttande å kome med når dei rundt deg har behov for det, og er definitivt ein som det går godt an å snakke med om alt mellom himmel og jord. Eg likar deg utruleg godt, og er kjempeglad for å ha bitt kjent med deg. Du har to nydelege gutar, som du er ein fantastisk mamma for.[:D]

Malela er ei snill og god jente.
Og ei super mamma[:D]

Malela er en av de i kjernen i bergensgjengen som har vært med fra starten da vi gikk gravid, en vi alle er kjempe glad for å ha der!

Hun er omsorgsfull og reflektert, og har gode råd og innspill å komme med! Hun er en flink mamma som passer god på at begge hennes små får masse positiv oppmerksomhet! Hun bryr seg om andre og er snill og god[:D] Kjempe glad for at du hører til desember 09 og for å ha blitt kjent med deg

Jeg syns det var veldig koselig at dagens bruker kom i gang igjen[:)]
Takk for fine ord til dere som har skrevet[:)]

Virker som en reflektert og hyggelig person, som støtter andre så godt hun kan. Er selvfølgelig også en super mamma til sine barn :)

Malela er en kjempeflink mamma som ikke er redd for å si hva hun mener.

..litt seint ute kanskje, men jeg har lyst til å skrive litt allikevel [:)]

malela er ei utrolig søt og kjempekoselig jente som jeg har hatt gleden av å bli kjent med på treff både før og etter fødselen. Og ikke minst på babysang [:)]

Hun er veldig omsorgsfull og har alltid et godt ord å si til enhver anledning. Hun er en flott mamma for sine to små gutter, og en flott kone for sin mann. Og jeg vet at hun må være godt likt i sin jobb, for hun er så sympatisk at pasientene bare må like henne [:)]

Både jeg og Magne er veldig glade for at vi har blitt kjent med malela og hennes lille Benjamin [:)] Og vi ser fram til neste gang vi møtes!

Dette har jeg ikke fått med meg[8D]

Malela! du virker du virker utrolig snill,, og koselig! En god og stabil mamma! [:)]
Stor klem!!! [:)]

Litt sent ute, men du virker som en super snill dame og kjempe flott mamma til barna dine [:)]

Tusen takk[:)]

Nå har jeg laget morgendagens bruker, ble litt sein[;)]

Back
Topp