dagens bruker 27.03.2010

Ariana

Forumet er livet
Ser inne på desember at de har dette, og synes det såg utrolig koselig ut... Så tenkte å dra igang det samme her? Så da begynner eg...
fungerer så her:

Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

¤Trone

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Trone er ei livlig dame med masse gode råd, og ikke minst oppskrifter på altfor mye fristelser!
Hun har alltid positive innslag og trøstende ord når det trengs.
Hun svarer alltid i tråder og virker så utrolig blid og glad, sprer mye glede her inne.
En flott mamma for to heldige barn...

i morgen velger Trone ny dagens bruker av de som har skrevet om henne i denne tråden, og hun starter ny tråd med det som er hovedinegget i denne tråden...  altså:
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

¤Trone

Bra initiativ!

Trone er en av de jeg virkelig skulle ønske jeg kjente i virkeligheten her fra Babyverden. Alltid positiv, og svarer i mange tråder. Sympatisk og morsom, og har noen fantastiske oppskrifter og kokke- og bakekunnskaper [:D] Er glad hun er her inne [:D]

Jaaaa, så gøy [:)]

Trone er som lille snegle sier her ei jeg virkelig skulle ønske jeg kjente i virkeligheten [:)] føler på en måte at jeg kjenner henne fra her inne og fb da [:D] hun har alltid gode råd og kommer med innspill uansett hva det måtte gjelde [;)] svarer alltid i trådene og er ei veldig positiv snuppe [:)] liker å dele erfaringer & OPPSKRIFTER PÅ MYE GODT [:D][:D] Rett og slett en helt toppers person [:)]

Veldig glad Tronemor er her inne på februar 2010 [:)][:)][:)]

Kjenner jo ikke Trone privat men syns hun bidrar med mye positivt her inne på BV. Hun ser ut som en kjempe herlig og snill dame jeg godt kunne vært kjent med i virkeligheten. Syns hun rett og slett er ganske rå ! :) 

Virker som ei snill og grei dame[:D]

T-----TROFAST FEBRUARMEDLEM![;)]

R----REAL[:)]

O----ORDENTLIG[:)]

N----?? [:)]MENER AT DENNE DAMA HAR BEIN I NESA, STÅR FOR DET HUN SIER- OG ER EN FANTSATISK MAMMA![:D]

E----EMPATISK[:)]

Trone er en goood venn og ha her inne og bidrar og tar innisjativ til det meste her inne[:)] kan spørre henne om alt både privat og om baby .. :) Trone er virkelig en person jeg gleder meg til og møte..! og jeg trur vi kommer til og fådet kjempe koselig på treff! Trone sier det henne mener og ingenting av det tas negativt, for ingenting av det er negativt!! virkelig en HERLIG og SHØNN jente[:D][:D] Trone jeg DIGGER deg ;D;D

Trone er ei SUPER dame!! virker som om hun bare er god og snill!! tenker på alle rundt seg og gir alltid gode råd!! er kjempe kreativ og ser ut som om hun får til alt!! ei super mor for sine to skjønne barn!!!!! [:D]

dytt

Trone er engasjert og tøff og vil alltid hjelpe oss andre - altså en stor ressurs for forumet! [:)]

Opp med deg, så trone får se deg [;)]

Ååååh dere altså...!!! For en fantastisk tråd å komme inn til da!!! Takk til June som ba meg sjekke, he he he!!
Har vært litt opptatt i går og i dag, det er derfor jeg ikke har vært her inne og sett den *leter etter flau smilye* Hehe!!

Tuuuusen takk! Dere er rett og slett bare supre! Jeg er skikkelig rørt og ydmyk over alle disse gode ordene.. Snufs, he he! Litt hormonell enda jaaa..! Skulle ønske jeg kunne satt meg i bilen og kjørt til hver og enkelt av dere og gitt dere verden beste klemmer altså!!
Er så utrolig glad for jeg at jeg er på feb og har blitt kjent med så mange av dere. Både dere, historiene deres, lært om familiene deres og fått opplevd samholdet.

Dere er de beste, vet dere det?
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg er faktisk så heldig at jeg har fått møtt Trone en gang, og det var en fantastisk opplevelse [:D] Hun er kjempelett å prate med, og hun er en nydelig dame med super humor! Hehehe!
Hun er fantastisk her inne på forumet, noe alle har fått erfare. Men hun er enda bedre i virkeligheten, og jeg er kjempeglad for at Bergen er en av favorittbyene hennes [;)]

Hun er et engasjert menneske med stort hjerte, og hun er en av de mest imøtekommede og varme mennesker jeg kjenner. Jeg er utrolig glad hun også fikk termin i februar, slik at vi fikk gleden av å ha henne med i klubben vår [:D] (Hun er VÅR, moahaha!!!)

Escuro daaah, he he he!! Skulle trodd jeg var dronningen av ett-eller-annet-land, ha ha ha!!! [:D][:D][:D]
Men var utroooolig koselig og GØY å møte deg også!! hi hi hi !! Partner in crime, hi hi !!!

Er jo ikke vanskelig å være glad her inne med de skjønneste jentene her da! [:)][:)]

Fekk ikkje med meg denne tråden her i går... Men om Trone!

Det første som slo med meg Trone var at ho er ei utruleg pen dame! Og for ein kropp! synes synd på gubben din som levde i sølibat i svangerskapet!:P

Elles er du utruleg grei og lett å prate med! =) kan alltid stole på eit skikkelig svar frå deg! du backer jentene opp her inne, og motiverer når ting er tungt!

Og sånn som du har kjempa i svangerskapet og fødselen... gosh!! det burde stå til den store gullmedalje! For ei som opplevde begge dele som fint og gleder meg til nestegong har det vert veldig tøft å høyre korleis du har hatt det!

Trone er ei kjemeherlig, morsom og ærlig jente [:D]. Har flira utrulig mykje av hennar klage på samboeren kommentarer, også når det gjeld sex [:D]
Ho gav meg ein utrulig driv etter jula når baking var det store (til Darius sin store frustrasjon som stod og sleit med mine slimete deiger). Gikk bare og sikla etter kjeksa hennar[:)].
Ho har også eit godt råd til alle her inne å sitt inne med masse erfaring. Alltid hjelpsom og snill [:)]

Trone: Trone er ei kjempe koslig jente som lager mye liv her inne [:D] Hun har bein i nesa og vet hva hun vil og står for det hun mener[:D] Omtenksom jente som bryr seg om alle og vil alle det bare godt[:D]
Føler jeg har blitt godt kjent med Trone, både her på bv og fb[:D][:D] Gleder meg til å treffe deg på landstreffet [:D]

Bedre sent enn aldri:

Nå har jeg aldri fått gleden av å møte Trone, men jeg tror ikke jeg tar feil hvis jeg sier at hun er en person som er seg selv til det fulle. Hun gleder seg på andre sine vegne, hun heier andre frem underveis og hun deler like gjerne nedturer som oppturer. I tillegg synes jeg det er så fint at hun har vært ærlig med at hun har hatt et tøft svangerskap, fødselsangst og alt det innebærer. Hun er rett og slett bare en god person med humøret på rett på plass.

Tronemor - dette er til deg:

Back
Topp