dagens bruker 27.03.2010

Dere altså!!! Blir jo helt mo i knærne! He he he!!! Jeg håper jeg får sjansen til å møte dere alle en dag! Det hadde jeg virkelig satt pris på, for dere er alle noen skikkelig skjønninger hele gjengen!! :)

Det tok sin tid før jeg fikk kommmet med noen god ord, men her kommer det! Trone![:D] Super herlig dame, som alltid sier det hu mener og kommer med masse gode råd når det ikke er så lett å se ting klart selv[;)]
Selv om du har hatt ett kjempe tøft svangerskap, og att du skulle være så uheldig å få en så dårlig fødselesopplevelse igjen[X(] så er du alltid super positiv, og det er så herlig med sånne mennesker![:D] Du har ett hjerte av gull og bryr deg om folk rundt deg, og er så flink til å støtte opp når vi trenger det mest![:)] BV var ikke det samme uten deg de dagene du var borte i forbindelse med fødselen, mangla liksom litt "piff"[8D]
Gleder meg super masse til å møte deg på treffet i sommer![:D][:D]

Jeg gleder meg kjempemasse til å treffe deg også silje og alle dere andre som kommer!

Jeg har nesten ikke vært på bv på to dager nå pga besøk, men tro meg at jeg har savnet dere!! [:)][:)][:)]

Back
Topp