Dagens antrekk:)

De har på sparkjøp :) kjøpte du sånn ulldress på sparkjøp?
Jepp, det gjorde jeg. Den er veldig deilig. kjøpte tilhørende booties og votter også, vottene er geniale, men er ikke så fan av bootiesene. Bootiesene de har på Cubus er MYE bedre. :)
 
Ull fra cubus og skinntøffler ukjent. :) Er på jakt etter leker :-D1420634141450.jpg

Mamma til 2 herlige ♡
 
Elsker og bruke jeans til gullet mitt


Sent from my iPad using BV Forum
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1420657686.005380.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1420657686.005380.jpg
    87,8 KB · Visninger: 54
Body-friends, strømpis-Janus. :)
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1420706425.653702.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1420706425.653702.jpg
    68,4 KB · Visninger: 49
Nissepysj fra Kappahl (har nisselue til også ;) ), smekke og ullsokker fra Cubus :) Må jo bruke pysjen litt, selv om jula er over he he. Smekka fikk han av storesøster til jul :)
ImageUploadedByBV Forum1420798063.328094.jpg

Er storesøster som sitter med han, i sjørøverpysj ;)
 
Last edited:
Har du bodyen utenfor buksa? :)

Hehe :) det er strømpebukse, men ja jeg tar alltid bodyen utenfor strømpebuksen. Det blir penest når de har på bukse for da komner ikke strømpebukse kanten over buksen. Også synes jeg bodyen holder strømpebuksen på plass. :)

Mamma til 2 herlige ♡
 
Hehe :) det er strømpebukse, men ja jeg tar alltid bodyen utenfor strømpebuksen. Det blir penest når de har på bukse for da komner ikke strømpebukse kanten over buksen. Også synes jeg bodyen holder strømpebuksen på plass. :)

Mamma til 2 herlige ♡
Synes det er så søtt :D Derfor gjør jeg ofte det på minsten jeg og, he he. I tillegg er det praktisk at strømpebuksa blir holdt på plass, som du sier :)
 
Hehe :) det er strømpebukse, men ja jeg tar alltid bodyen utenfor strømpebuksen. Det blir penest når de har på bukse for da komner ikke strømpebukse kanten over buksen. Også synes jeg bodyen holder strømpebuksen på plass. :)

Mamma til 2 herlige ♡
Åjaa. Hihi. Ikke sett det før. Så litt sånn som de trente i på 80 tallet ;) Hihi. Søtt
 
Åjaa. Hihi. Ikke sett det før. Så litt sånn som de trente i på 80 tallet ;) Hihi. Søtt
Jobber i barnehage på småbarnsavdeling. Og gjør det samme der. Må le litt innimellom for det er ofte at de kun går i body og strømpebukse, og da ser det ut som en gjeng som driver med aerobic på 80-tallet som du sier. :p

Mamma til 2 herlige ♡
 
Lillegutt er retro i dag ;) Arvet sett m/ jakke og bukse, merket Nature Calling. Sokker fra Cubus :)
ImageUploadedByBV Forum1422013867.790513.jpg
 
Ladybuggen min
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    913,4 KB · Visninger: 35
Body Reflex, smekke NameIt, ull/bomull bukse m/fot Hust & Claire :) Bildet er fra søndag, glemte å laste opp :p
 
Back
Topp