Den har jeg lyst på også!Må ha noen ugler ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg lyst på også!Må ha noen ugler ja
Den har jeg lyst på også!
Jepp, det gjorde jeg. Den er veldig deilig. kjøpte tilhørende booties og votter også, vottene er geniale, men er ikke så fan av bootiesene. Bootiesene de har på Cubus er MYE bedre.De har på sparkjøp kjøpte du sånn ulldress på sparkjøp?
Jepp, det gjorde jeg. Den er veldig deilig. kjøpte tilhørende booties og votter også, vottene er geniale, men er ikke så fan av bootiesene. Bootiesene de har på Cubus er MYE bedre.
Har du bodyen utenfor buksa?Ull fra cubus og skinntøffler ukjent. Er på jakt etter leker :-DVis vedlegget 97886
Mamma til 2 herlige ♡
Har du bodyen utenfor buksa?
Synes det er så søtt Derfor gjør jeg ofte det på minsten jeg og, he he. I tillegg er det praktisk at strømpebuksa blir holdt på plass, som du sierHehe det er strømpebukse, men ja jeg tar alltid bodyen utenfor strømpebuksen. Det blir penest når de har på bukse for da komner ikke strømpebukse kanten over buksen. Også synes jeg bodyen holder strømpebuksen på plass.
Mamma til 2 herlige ♡
Åjaa. Hihi. Ikke sett det før. Så litt sånn som de trente i på 80 tallet Hihi. SøttHehe det er strømpebukse, men ja jeg tar alltid bodyen utenfor strømpebuksen. Det blir penest når de har på bukse for da komner ikke strømpebukse kanten over buksen. Også synes jeg bodyen holder strømpebuksen på plass.
Mamma til 2 herlige ♡
Jobber i barnehage på småbarnsavdeling. Og gjør det samme der. Må le litt innimellom for det er ofte at de kun går i body og strømpebukse, og da ser det ut som en gjeng som driver med aerobic på 80-tallet som du sier.Åjaa. Hihi. Ikke sett det før. Så litt sånn som de trente i på 80 tallet Hihi. Søtt