Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FinHar litt frokost på smekka
Å, så søt strømpebukse Skal bestille litt fra Next nå, må se om jeg finner denBody-Cubus, trøye-Feetje, strømpis-Next.
Takk for det
Bukse var fra name i
62:O mini bruker fortsatt noen pysjer i 62. Men de er vel på tide å pakke bortBody fra Reflex, ulltights Reflex, smekke Next, bukse NameIt og ullsokker Cubus
Vis vedlegget 91738
Buksa er faktisk str. 62, eneste buksa han fyller ut ha ha. Kneppet på ytterste knapp på selene gikk det greit, litt kort i beina bare
Så finBody-Lindex, bukse-kan det ha vært Lindex?, sokker, Kappahl, smekke-ebay.
Her driver jeg å legger bort pysjer i str. 68, de er for korte i foten og passer bare akkurat i lengden Men pysjen fra POP i str. 74/80 er det goood plass i62:O mini bruker fortsatt noen pysjer i 62. Men de er vel på tide å pakke bort
Hihi, rart at det er så stor forskjell på disse småHer driver jeg å legger bort pysjer i str. 68, de er for korte i foten og passer bare akkurat i lengden Men pysjen fra POP i str. 74/80 er det goood plass i
Ja, rart. Og morsomt å følge med påHihi, rart at det er så stor forskjell på disse små
De mini bruker i 62 er uten fot. Tror neppe de med fot passerHer driver jeg å legger bort pysjer i str. 68, de er for korte i foten og passer bare akkurat i lengden Men pysjen fra POP i str. 74/80 er det goood plass i
He heDe mini bruker i 62 er uten fot. Tror neppe de med fot passer
Verdens herligste
Takk alt fra nøstebarn. Super mykt og deiligFining
Verdens herligste