Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den buksa har vi å!!!Så gøy å begynne på ny str, samtidig som det er litt trist å legge vekk plagg også
Dagens antrekk har jeg gledet meg veldig til å bruke. Elsker detaljene på snekkerbuksen, hjerteknapper,volangene, og lommene bak som er formet som hjerter
Vis vedlegget 67273
Vis vedlegget 67274
Vis vedlegget 67275
Så gøy å begynne på ny str, samtidig som det er litt trist å legge vekk plagg også
Dagens antrekk har jeg gledet meg veldig til å bruke. Elsker detaljene på snekkerbuksen, hjerteknapper,volangene, og lommene bak som er formet som hjerter
Vis vedlegget 67273
Vis vedlegget 67274
Vis vedlegget 67275
Tusen takkHun prinsessa di har så mange nydelige klær
Sent from my iPhone using BV Forum
Så søøøøt!MikkeMus er på besøk hos oss i dagJeg er vanligvis ikke fan av print men denne er ikke så verst.
HM's Disney-serie
Vis vedlegget 67293
Tusen takk !Så utrolig søt pysj! Hvor har du den fra?![]()

Den er fra Newbie- favorittplagget vårt og har den i flere fargerSå søøøøt!(digga buksa å forresten)
Newbie er så fantastisk!!!!Den er fra Newbie- favorittplagget vårt og har den i flere farger![]()
Så kulShoppa i kveld, måtte prøves påVis vedlegget 67324
Digga den...sku bare mangle å, dyreste body j har sett,..359!! Kr for en body!!! :-O greit d var 40% på den da;-)Så kul![]()
Åj, ja det var drøyt for en bodyDigga den...sku bare mangle å, dyreste body j har sett,..359!! Kr for en body!!! :-O greit d var 40% på den da;-)
Ja her blir alle klær tatt vare på ;-) kjøpt den på siga, de hadde med mamma og godjente på å...utrolig godt stoff så er skikkelig kvalitetÅj, ja det var drøyt for en body
Men man betaler for kvalitet- pluss at den var jo helt rå da! Og kan brukes av evt nestemann også
Hvor er den kjøpt ?