Dagens antrekk

Digger tyllskjørtet:) Er det kjøpt på Cubus?

Jeg er enig med deg i det du skriver generelt om Cubus tøyet til barn. Passformen er merkelig, og kvaliteten på tøyet er helt elendig. Da foretrekker jeg heller H&M faktisk !

Jepp, det er fra cubus :) syns også H&M er bedre, men det er så veldig forskjell på str der syns jeg, en 68 kan føles som 62 eller omvendt :p

Anyways dagens antrekk som skal på etter duppen: body fra mini a ture, stilongs fra lille lam og suglesmekke fra nuppelille.
image.jpg
 
Digger tyllskjørtet:) Er det kjøpt på Cubus?

Jeg er enig med deg i det du skriver generelt om Cubus tøyet til barn. Passformen er merkelig, og kvaliteten på tøyet er helt elendig. Da foretrekker jeg heller H&M faktisk !

Tyllskjørtet er fra Cubus, og jeg måtte sy det inn, for det var alt for bredt for snuppa her.... Hun er lang og tynn..

Ser de har fått tyllskjørt på forskjellige butikker nå til så små, men likte så godt den lilla fargen!!!
 
Oi, jeg har tatt bilder, men glemt å legge dem ut i det siste ;)
Kaldere tider blir varmere klær :)

Dagens: sparkebukse og sokker fra H&M, body fra lindex.
2014-11-08 12.11.45.jpg

Nydelig strikkekjole fra H&M, gave. Med strømpebukse og hårbånd fra samme sted, og arvet body:
2014-11-08 12.12.27.jpg

Tykk og god hettegenser med matchende bukse :)
2014-11-08 12.14.33.jpg
 
Så nydelig kjole:)
Jenta di ser veldig lang ut?:)
Lange foreldre?


Takk!!! Den ble kjøpt på salg i sommer!!!
Hun var 69 cm på 6 mnd kontrollen. Hun er tynn, så kan være derfor hun ser ekstra lang ut. Men hører det ganske ofte at hun ser så lang ut. Jeg er 168 og mannen ca 183. Men min far og hans søsken er litt lange, så kanskje det er noe derfra.
 
Takk!!! Den ble kjøpt på salg i sommer!!!
Hun var 69 cm på 6 mnd kontrollen. Hun er tynn, så kan være derfor hun ser ekstra lang ut. Men hører det ganske ofte at hun ser så lang ut. Jeg er 168 og mannen ca 183. Men min far og hans søsken er litt lange, så kanskje det er noe derfra.
De vokser jo i rykk og napp, og 69 er vel ganske langt tror jeg:) Men plutselig stopper de opp litt. Jenta mi er også lang for øyeblikket. Det kommer fra farsiden, for jeg er kun 1.63, og kan ikke skryte på meg den:)

Uansett , digger kjolen- og jeg er stor fan av ugly children clothing, og sikler på det rosa tøyet selv :)
 
De vokser jo i rykk og napp, og 69 er vel ganske langt tror jeg:) Men plutselig stopper de opp litt. Jenta mi er også lang for øyeblikket. Det kommer fra farsiden, for jeg er kun 1.63, og kan ikke skryte på meg den:)

Uansett , digger kjolen- og jeg er stor fan av ugly children clothing, og sikler på det rosa tøyet selv :)

Jeg kjøpte nettopp posesalg fra ugly, og fikk lik kjole i str 12-24 mnd!! Så når denne blir for liten, kan vi gå over til den!!! Jeg også liker ugly, spesielt Marius klærne deres!!!
 
Back
Topp