Dagens antrekk

Tusen takk:)

Ikke mye her heller, bildet lyver nok litt. Er såvidt jeg får festet sløyfen i de tynne lokkene:smiley-angelic006
 
Hehehehhe, må le litt her, alle klærne du har shoppa fra lindex over har jeg også til snuppa mi :p gikk litt bananas her om dagen å kom hjem med ny graderobe til henne :p kåpa fikk vi i gave av momor, resten shoppa jeg selv :p
Sprøtt :)
Må si du har god smak da:):)
Haha
 
Sprøtt :)
Må si du har god smak da:):)
Haha

Du har også god smak ;)
Så er lindex nesten den eneste butikken med babyklær innenfor rimelighetens grenser rundt her da :p har cubus også men syns klærne der har så snodig passform, passer i alle fall mini dårlig, men har det lilla strutteskjørtet det også er bilde av i tråden her :p
 
Du har også god smak ;)
Så er lindex nesten den eneste butikken med babyklær innenfor rimelighetens grenser rundt her da :p har cubus også men syns klærne der har så snodig passform, passer i alle fall mini dårlig, men har det lilla strutteskjørtet det også er bilde av i tråden her :p
Digger tyllskjørtet:) Er det kjøpt på Cubus?

Jeg er enig med deg i det du skriver generelt om Cubus tøyet til barn. Passformen er merkelig, og kvaliteten på tøyet er helt elendig. Da foretrekker jeg heller H&M faktisk !
 
Back
Topp