Dagens antrekk

Stygt å si, men endelig så er det litt kaldt og dårlig vær her, så jeg kan få kledd på lillemann :D :P Dagens antrekk er body og sokker fra lindex (gave) mens bukse og genser er fra h&m (arv) :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vedlegg

• 1403159757674.jpg
    1403159757674.jpg
    49,2 KB · Visninger: 111
  • 1403159768190.jpg
    1403159768190.jpg
    78,5 KB · Visninger: 113
Stygt å si, men endelig så er det litt kaldt og dårlig vær her, så jeg kan få kledd på lillemann :D :p Dagens antrekk er body og sokker fra lindex (gave) mens bukse og genser er fra h&m (arv) :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Må bare si: awesome! Hehe.
Jeg har kun den tiger-heldrakta fra h&m (som mange har, har jeg sett), og den er i str 62, så den passer ikke heeeelt ennå, men den buksa og jakka var ordentlig fine :D

Må bare si: awesome! Hehe.
Jeg har kun den tiger-heldrakta fra h&m (som mange har, har jeg sett), og den er i str 62, så den passer ikke heeeelt ennå, men den buksa og jakka var ordentlig fine :D

Ja vi har hatt litt forskjellige pysjamaser med figurene fra Ole Brumm, inkl tigergutt, så ble veldig fornøyd når det settet her lå i den ene posen :D Er i str 62 og litt for stort, men han er egentlig blitt litt for stor for 56 samtidig litt for liten for 62, så da får det bare gå :P Men har gleda meg masse te vi kunne starte med 62 klær pga denne buksa og genseren :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Takk og takk :D
Er så gøy å se alle bebisene med klær på , de er jo som små dukker :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Heheh, ja :) Også er det jo så utrolig mange fine antrekk :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Måtte bare legge inn dette bildet også, i kontrast fra dagen i dag.

Dette bildet ble tatt 17:30 i går.
På en restaurant i Oslo ❤️
Vi klarte å nyte en tre-retter mens prinsessen lå og sov så pent ved siden av, og sjarmerte alle som passerte bordet vårt.

image.jpg

Måtte bare legge inn dette bildet også, i kontrast fra dagen i dag.

Dette bildet ble tatt 17:30 i går.
På en restaurant i Oslo ❤️
Vi klarte å nyte en tre-retter mens prinsessen lå og sov så pent ved siden av, og sjarmerte alle som passerte bordet vårt.

Vis vedlegget 65701
Så deilig:)
Kan jeg spørre hva du har under henne i vogna? Så så lunt og godt ut! Trenger tips etter at babynestet ble for trangt i vogna ..

Kan jeg spørre hva du har under henne i vogna? Så så lunt og godt ut! Trenger tips etter at babynestet ble for trangt i vogna ..
Det er et super mykt pledd fra kid som jeg har laget som et lite rede i vognen hennes. Hun er så mye mer tilfreds når det er trangt:)
Bruker det en del hjemme også.

nå blir jeg selv litt på siden her, men vi legger han på dyne i vogna. blir litt redefølelse av kantene som legger seg på sidene da :)

kristinepg.no

Dagens antrekk er body fra cubus, bukse fra kapp ahl og sokker fra lindex :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vedlegg

• 1403248133672.jpg
    1403248133672.jpg
    63,4 KB · Visninger: 74
Back
Topp