Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rockebaby
Stygt å si, men endelig så er det litt kaldt og dårlig vær her, så jeg kan få kledd på lillemann![]()
Dagens antrekk er body og sokker fra lindex (gave) mens bukse og genser er fra h&m (arv)
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Må bare si: awesome! Hehe.
Jeg har kun den tiger-heldrakta fra h&m (som mange har, har jeg sett), og den er i str 62, så den passer ikke heeeelt ennå, men den buksa og jakka var ordentlig fine![]()
Vis vedlegget 65697
Her er lange blidfisen min i body fra joha og bukse fra Polenfått i barselgave begge to
tror det er str 62 i og med det passer så bra
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk og takkAaaw, så nydelig bebis♡ Og så fiiin bukse
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Takk og takk![]()
Er så gøy å se alle bebisene med klær på , de er jo som små dukker
Sent from my iPhone using BV Forum
Så deiligMåtte bare legge inn dette bildet også, i kontrast fra dagen i dag.
Dette bildet ble tatt 17:30 i går.
På en restaurant i Oslo
Vi klarte å nyte en tre-retter mens prinsessen lå og sov så pent ved siden av, og sjarmerte alle som passerte bordet vårt.
Vis vedlegget 65701
Det er et super mykt pledd fra kid som jeg har laget som et lite rede i vognen hennes. Hun er så mye mer tilfreds når det er trangtSå deilig
Kan jeg spørre hva du har under henne i vogna? Så så lunt og godt ut! Trenger tips etter at babynestet ble for trangt i vogna ..
nå blir jeg selv litt på siden her, men vi legger han på dyne i vogna. blir litt redefølelse av kantene som legger seg på sidene daSå deilig
Kan jeg spørre hva du har under henne i vogna? Så så lunt og godt ut! Trenger tips etter at babynestet ble for trangt i vogna ..