Dagene går sakte..

Jeg har hele tiden tenkt at jeg trenger tiden til å forberede meg, men særlig etter jeg bikket 30 uker har jeg kjent på utålmodigheten og at jeg bare gleeeeeeder meg SÅNN til han kommer :D :D

Har jo mye som skal ordnes og fikses, så trenger vel tiden, men synes likevel det godt kan gå fort nå :P Men teller i første omgang ned til lønningen denne mnd, da skal jeg ut på shopping og kjøpe det siste vi trenger. Etter det er det å få ferdig barnerommet, finne fram ting og tang og sjekke at vi har det vi trenger :)

I tillegg begynner jeg bli litt lei av å være gravid sånn ift dårlig søvn, sliten hele dagen osv :P Så skal bli fint med oktober :D

Kjenner jeg er veldig utålmodig nå :)
Og er enda 12 uker igjen, BAH!!!! :-)

Enig! Skulle iallefall ønske jeg hadde såpass liten tid igjen at jeg kunne begynne å sette på plass alle babytinga :) Spennende den perioden når fødselen kan starte når som helst også :)

Jeg vet. Jeg har så lyst til å skru sammen sengen, og sette på sprinkelbeskyttern, sengetøy. Henge opp sengehimmelen, ta opp moseskurven.Se tegn i leiligheten på at nå kommer snart babyen. Utålmodig? Neida.

Jeg vet. Jeg har så lyst til å skru sammen sengen, og sette på sprinkelbeskyttern, sengetøy. Henge opp sengehimmelen, ta opp moseskurven.Se tegn i leiligheten på at nå kommer snart babyen. Utålmodig? Neida.
Ikke sant :) sånt er jo så kos!:) Legge på plass alle søte små plaggene, pakke fødebagen, legge på senga ++ Deilig å gå rundt med sommerfugler i magen og vente på noe så fantastisk :D

Syns det går altfor fort jeg nå. Har brukt siste måneden på å flytte inn i nytt hus samtidig som jeg har pendlet til jobb med 2 timer reiselengde hver dag. Det er fortsatt mye som skal gjøres før babyen kommer å jeg begynner å få litt panikk for at hun kanskje kommer mange uker for tidlig. Jeg kom selv 3 dager før tiden og sambo kom 7 uker før tiden!!

om babyen skulle komme 7 uker før tiden er det bare tre uker til!!!

før babyen kommer skulle jeg gjerne fått bygget en mur utforbi, tapesert og innredet barnerommet og kjøpt en vugge. Jeg får for guds skyld håpe jeg har mer en 3 uker på meg. Nå skal jeg ha fri helt til 1 september så får forhåpentligvis gjort en del da.

Men stellebordet har jeg satt på plass, barnevognen står klar og en del babyklær er kjøpt inn så mye er allerede ordnet heldigvis.

JA utolmodig :p Men trenger den tiden som er igjen til å gjør klar barnerommet som vi skal bruke mens våres rom skal bli pusset opp :) hehe

Synes tiden snegler seg avgårde! Hadde jeg bare vært noen lunde oppegående og i grei form så kunne jeg ha fylt dagene med noe, men det er virkelig ikke alle dager jeg orker noe som helst. Nå har vi fått vite at lillebror muligens bare har en fungerende nyre så da virker ventetiden enda lenger. Har lyst å treffe den lille gutten min og få sjekket ordentlig om han er helt frisk. Tenker mye på om han har det vondt inni magen og om han kommer til å ha vondt når han blir født :(

Huff, det må være ille å vite han har det, å allikevel ikke kan se han på lenge :(

Huff, jeg føler virkelig med deg. Har hatt isjias selv uten å være gravid, så kan bare forestille meg hvor tung det er når man er gravid i tillegg. Håper du blir bedre av litt hvile slik at du får tid og krefter til å gjøre i stand til den lille kommer :)

Takk for det :)

Ligger nå på nevrologisk. Skal få litt oppfølging og fysioterapi. Håper i allefall det kan være til litt hjelp!

Ei ❤og venter en

Takk for det :)

Ligger nå på nevrologisk. Skal få litt oppfølging og fysioterapi. Håper i allefall det kan være til litt hjelp!

Ei ❤og venter en

Så bra at du blir fulgt godt opp!
Masse lykke til og god bedring videre :)

JA jeg er så utålmodig 2 mnd igjen til termin og det føles så fryktelig lenge. jeg har tunge svangerskap så jeg vil bare bli ferdig med å være gravid.
MEN jeg glemte etter fødsel sist hvor tungt det var så denne gangen må jeg få noen til å minne meg på det når jeg begynner å bable om at jeg savner det hehe det eneste positive med svangerskap for min del er å å kunne slippe ut magen med god samvittighet hehe og alle bevegelsene.

vil bli ferdig og få henne ut NÅ, men ikke prematurt så skulle gjerne kunne spolt litt framover i tid :-)

Back
Topp