Vi fant det ut nå denne uken. Jeg var i veldig dårlig form med mye regelmessige kynnere så jeg ble tatt inn på observasjonsposten for kontroll. Da sjekket jo legen også selvfølgelig fosteret med ul og han oppdaget tilfeldigvis noen cyster på den ene nyren. Han var ingen ekspert på det området så jeg fikk ny ul dagen etter hos en annen, og hun kunne bekrefte at det den ene nyren hadde mange cyster og at den muligens ikke fungerte. Man kan fint leve med en nyre, så jeg skulle ikke bekymre meg så veldig mye sa hun, men det er lettere sagt enn gjort. Disse cystene var der ikke ved ordinær ul og heller ikke da vi var på 3D for to uker siden ble det oppdaget noe avvik, så da har jo disse cystene med andre ord kommet ganske raskt. Synes det er litt ekkelt å tenke på, og frykter at det på et eller annet vis kan spre seg. Fikk veldig lite informasjon om dette under undersøkelsen, så føler litt at jeg bare sitter her som et stort spørsmålstegn. Skal tilbake til ny ul om en måneds tid for å se om det har utviklet seg, men de kan uansett ikke gjøre noe før han blir født.