Dagen i dag

Shauri

Forumet er livet
VIP
Er så trøtt i øyene i dag takket være avslutningen på dagen i går. Andre enn meg som blir så trøtte og hovne i øynene av å gråte?! Sukk. Har sendt mannen min en mail med link til www.sovlillebaby.com og håper han leser der og lærer noe.
Alt i alt så sov Daniel mye bedre i natt enn han har gjort de forrige nettene, men jeg tviler sterkt på at det er takket være min mann. Fikk vel siste pupp kl 20:45 og så var det jo den skrikingen da.. så han sov fra ca 21:50 til 01:30, så fikk han pupp og sov videre til ca 04:00 om jeg husker rett. Da fikk han pupp liggende i senga og vi sovnet begge to. Våknet igjen 05:30 og ga han neste pupp og la han over i senga si igjen - hvor han sov til 07:15.

Nå sover han i vogna - la han ned i våken tilstand med tutt og kosemusa, trillet og vugget bittelitt og han sovnet i løpet av få minutter.

Om en times tid skal jeg til tannlegen og borre to hull :( så i mellomtiden da må jeg levere Daniel til mannen min på jobb. Første dag for han tilbake på jobb i dag etter influensa, takk og pris at han er frisk nå. Etter tannlegen må jeg begynne å planlegge hva jeg skal pakke med for helgen vår i Bergen.

Uff ja, det kjennes godt når man har grått :(
Jeg håper virkelig mannen din prøver å tilegne seg noe informasjon, jeg!

Så bra natt dere hadde da!
Jeg ble litt overrasket da klokken var 03. første gang jeg ammet. Men for alt jeg vet har jeg sikkert ammet en gang før det og :p
Storebroren er levert i barnehagen, mannen ligger enda, med magesjau :o
Lillebror og jeg koser oss på lekematten nå, og så skal vi på kaffebesøk etterpå.
I dag venter jeg på en litt spennende telefon =) Har ei tante som jobber i NRK, og hun hadde snappet opp et behov for statister i en norsk serie som spilles inn nå. Jeg har meldt min interesse, så får vi se =)
Haha, dette er ikke meg i det hele tatt, men jeg tenkte at det var moro å prøve!

Huff kjære deg håper ting blir bedre i dag:-) Vi har hatt ei fin natt, bare en amming klokka 04.00 så sov hun til 8.30.Men jeg er trøtt likevel, sover ikke like godt sammen med mannen hehe, men han sover bedre sammen med meg igjen :happy6 I dag blir det bare rolig, skal olje bordet når jeg kommer meg opp av sofan:-)

huff, ikke noe særlig lett når man som par ikke har like meninger om noe så viktig som legging, soving og trygghet hos barna! Snuppa spiste kl 02.30, og 04 og tok dag kl 07. Jeg var helt i ørska da, for hun våkna kl 22.30 i går kveld og hylvrælte, tydelig mageknip, så jeg sovna ikke før 23.30. Litt vel lite søvn synes jeg :p

Uff ja, det kjennes godt når man har grått :(
Jeg håper virkelig mannen din prøver å tilegne seg noe informasjon, jeg!

Så bra natt dere hadde da!
Jeg ble litt overrasket da klokken var 03. første gang jeg ammet. Men for alt jeg vet har jeg sikkert ammet en gang før det og :p
Storebroren er levert i barnehagen, mannen ligger enda, med magesjau :eek:
Lillebror og jeg koser oss på lekematten nå, og så skal vi på kaffebesøk etterpå.
I dag venter jeg på en litt spennende telefon =) Har ei tante som jobber i NRK, og hun hadde snappet opp et behov for statister i en norsk serie som spilles inn nå. Jeg har meldt min interesse, så får vi se =)
Haha, dette er ikke meg i det hele tatt, men jeg tenkte at det var moro å prøve!

Stakkars gubbenson vi sier på trøndersk :flower Så gøy, du må si fra hvis du blir statist:-)

Back
Topp