Er så trøtt i øyene i dag takket være avslutningen på dagen i går. Andre enn meg som blir så trøtte og hovne i øynene av å gråte?! Sukk. Har sendt mannen min en mail med link til www.sovlillebaby.com og håper han leser der og lærer noe.
Alt i alt så sov Daniel mye bedre i natt enn han har gjort de forrige nettene, men jeg tviler sterkt på at det er takket være min mann. Fikk vel siste pupp kl 20:45 og så var det jo den skrikingen da.. så han sov fra ca 21:50 til 01:30, så fikk han pupp og sov videre til ca 04:00 om jeg husker rett. Da fikk han pupp liggende i senga og vi sovnet begge to. Våknet igjen 05:30 og ga han neste pupp og la han over i senga si igjen - hvor han sov til 07:15.
Nå sover han i vogna - la han ned i våken tilstand med tutt og kosemusa, trillet og vugget bittelitt og han sovnet i løpet av få minutter.
Om en times tid skal jeg til tannlegen og borre to hull
så i mellomtiden da må jeg levere Daniel til mannen min på jobb. Første dag for han tilbake på jobb i dag etter influensa, takk og pris at han er frisk nå. Etter tannlegen må jeg begynne å planlegge hva jeg skal pakke med for helgen vår i Bergen.
Alt i alt så sov Daniel mye bedre i natt enn han har gjort de forrige nettene, men jeg tviler sterkt på at det er takket være min mann. Fikk vel siste pupp kl 20:45 og så var det jo den skrikingen da.. så han sov fra ca 21:50 til 01:30, så fikk han pupp og sov videre til ca 04:00 om jeg husker rett. Da fikk han pupp liggende i senga og vi sovnet begge to. Våknet igjen 05:30 og ga han neste pupp og la han over i senga si igjen - hvor han sov til 07:15.
Nå sover han i vogna - la han ned i våken tilstand med tutt og kosemusa, trillet og vugget bittelitt og han sovnet i løpet av få minutter.
Om en times tid skal jeg til tannlegen og borre to hull
I dag blir det bare rolig, skal olje bordet når jeg kommer meg opp av sofan