Dagen din?

CathogBen

Elsker forumet
Er nysgjerrig på dagen din, jeg [;)]

Her har jeg stått opp tidlig med Ben, sambo fikk sovemorgen. Så har vi 2 kost oss masse og sløvet litt også [;)] Så dro jeg og trente bort litt spekk før vi tok helgehandelen som i hovedtrekk besto av knæsk [:)] Blir hjemmelaget pizza, Melkdrøm og smågodt på denne frøkna i dag!

Jeg ble vekt altfor tidlig[&o] Vi dro bort til mami&papa fordi jeg og mamma skulle ha bilen til pappa til Sverige[:)] mye bedre enn bilen vår. Så har jeg vært i Sverige med mamma og Leon,og etter at vi kom hjem har jeg bare vært slakt[:D] nå spiser vi store calzoner, har brus og smågodt som venter! mmh. lørdag<3

I og med at Emilie var våken ett par timer i natt så fikk vi faktisk sove helt til halv 8 i dag. Ellers har vi på formiddagen hatt besøk av ei venninne av meg og sønnene hennes på 1 1/2 år. Så har vi handla litt og vært i bursdag til ei tante av meg. Blir hjemmelaga pizza her også i kveld, men vet ikke når... Ble litt mett etter bursdagen.. Hadde jo pannekaker til middag før vi dro i bursdag også.. 

Jeg var også oppe altfor tidlig idag.. Kl 5 på en lørdag er litt kjipt [:'(]

Jeg og sambo har vært på tusenfryd, mens barna var med tante og onkel. Etter det dro vi på tivoli i sentrum her med barna.
Veldig bra dag, som skal avluttes med smågodt og Skal vi danse !!

Oppe halv sju i dag [:D] Så var det å holde minsten i aktivitet til første duppen, og etter det kom bestefaren og henta ham så jeg fikk ryddet og vasket HELE huset på tre timer. Puh! Bakte tre kaker også og kokte noen kanner med kaffe, hatt besøk av familien, lagt minsten og nå sitter jeg i sofaen og har tenkt å bli her i hele kveld [:)]

Sto opp med sambo og dei 2 minste 07.30 i dag. Sambo tok morgonstellet og frukosten mens eg laga bolledeig. Baka 50 bollar, halvparten med sjokolade og resten med vanilje.
Når snuppa sov formiddagsdubben sin, sykla eg 1 mil på trimsykkelen mens Frode tok med Embrik på butikken og handla.
Har hatt besøk av ei veninne og hennar 2 ungar. Ungane leika og herja, men me mødrene skravla og kosa oss.
På ettermiddagen har me leika med ungane før me åt taco til kvelds. No ser me tv og et godis-
Ein god dag[:D]

Jeg har vært på jobb i dag! Så snuppa har vært hjemme med sambo. Når jeg kom hjem ga jeg henne kveldsgrøten, og koset masse med henne, før sambo badet henne, og jeg la henne... Nå sitter jeg å slapper av litt her før vi skal rydde litt, og begynne på taco! [:D]

Her har det vært en dag med litt forskjellig. Jeg tok min daglige tur ut til kaninene etter frokosten med en haug med salat. Der fant jeg den ene kaninen vår død...[:(] Så her ble det sorg, begravelse i morgen kveld når eldstejenta kommer hjem. Jeg lurer på hvordan hun tar den beskjeden, for det er hun som er sterkest knyttet til dem.

Ellers har de to minste og jeg vært på tur. Mini sovende i vognen og minstefrøkna på sparkesykkel.

+++

Sto opp klokka ni i dag, Mali sov heldigvis litt lenger sida ho har sove lite i natt.
Så åt vi frokost i lag, og leika og la sammen kle på golvet.
Deretter sov ho, før vi for på besøk til først gudmora honnas, så en onkel og tante av meg.
No er ho lagt, og eg skal lage meg lasagne og vente på samboern kjeme heim fra jobb.
Kosedag [:D][:D]

Jeg sto opp kl 6 med mini, mens sambo (Må vel snart kalle han mannen[:D]) sov videre. Hadde en to timer morgenhvil etterhvert. Så dro vi på folkefest i sentrum. Var der noen timer og så på folk, traff venner og var med på lotteri. (Vant ingenting:( ) Vi handla en stor ball og en gåvogn til mini. Ballen fallt i smak!!! Han sprella med beina og holdt et godt tak rundt den helt til vi kom hjem[:D] Vogna var litt skummel å gå etter, men veldig gøy å leke med. Nå skal vi ha tv-kveld og kosekveld[:)]

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Jeg var også oppe altfor tidlig idag.. Kl 5 på en lørdag er litt kjipt [:'(]

Jeg og sambo har vært på tusenfryd, mens barna var med tante og onkel. Etter det dro vi på tivoli i sentrum her med barna.
Veldig bra dag, som skal avluttes med smågodt og Skal vi danse !!

Oi.. det er tidlig på en lørdag ja. Da tør ikke jeg klage for å si det sånn.. Tusenfryd hørtes koselig ut [:)] Skal vi danse må jeg også se ![;)]

Jeg har vært i Schweden med to veninner,og siden vi kjørte en bitteliten Smart bil med NULL bagasjeplass,og hun ikke hadde tatt ut barnesetet til sønnen,har jeg hatt en det jeg vil kalle nær-døden-opplevlese i baksetet,da jeg så en svæææææææær boks potetmos komme imot meg mens jeg satt i baksetet[8D][:D]

Vi stappa den bilen så full av det pinlig!
Men sånn går det når 3 småbarnsmødre med familie skal på stor shoppig i billig land med bitte bitte bitte liten bil[:D]

Ellers har jeg kosa masse med mini som har sovet hos foreldrene mine inatt.
Nå er Speedy lagt,og jeg lurer på hva jeg skal lage meg å spise[:D]

BRA DAG!

Jeg er gressenke om dagen, så jeg sto opp med lillegull kl 08..30 (skal overhodet ikke klage over det altså). Gikk lang tur opp til ei venninne av meg, satt der leeeenge og drakk kaffe før vi gikk hjem igjen. Når vi kom hjem var det tid for kveldsmat og bad på lillegull før det var nattinatt!
En fiiin dag :)

Makan! Dere er så effektive, damer!! [:D] Baker, triller, vasker., harryhandler! I am very impressed!! [:D]

Wille var klar for dagen kl 06.38, sambo sto opp med ham og jeg sov en time lenger. Spiste frokost, og sløvet. Dro til mamma og pappa på formiddagen, (pappa dro for å hjelpe sambo med huset, siden jeg kan så lite..), tok med ungene på åpningen av den flotte ballbingen er oppe, besøk hos barnas oldeforeldre, hjem for å lage middag til de 4 arbeidskarene, badet og stelt ungene, tørket spy etter minstemann, ryddet opp, sjekket at alt er klart til 3årsdagsferingen til stortausa vår i morgen! Nå ser jeg opptak av Veronica Mars og er straks klar for siste oppgave; ta en dusj! [;)]

Sliten? Litt [:)]

Sto ikke opp før åtte, men har vært en slitsom natt. Hjemme "alene" med ungene, men besøk av svigerfamilien. Har ikke gjort annet enn å vaske og lage mat den siste uka, føler jeg. I allefall, har såkalt slappet av i dag, gått en tur til butikken og ellers bare vært hjemme. MEN - det er ikke avslapping når man har besøk og må gjøre ALT husarbeidet selv og i tillegg ta seg av ungene. (Og for de som lurte - ja, jeg er litt bitter! Hehe. Syns voksne folk kan gjøre såpass som å ta av bordet mens jeg steller ungene, istedet for å sitte på ræva og vente til jeg kan ta det.)

Ellers har jeg det bare bra. Nå er mannen hjemme og svigerser dratt [:D]

ORIGINAL: Ulva

Dagen min har vært helt ræva!![:'(] 

STOR KLEM!!

ORIGINAL: Ulva

Dagen min har vært helt ræva!![:'(] 

Huff, hva skjer? Du kan lette hjertet til oss, vi sladrer ikke [;)][:)] Klem!

ORIGINAL: Papillon

Sto ikke opp før åtte, men har vært en slitsom natt. Hjemme "alene" med ungene, men besøk av svigerfamilien. Har ikke gjort annet enn å vaske og lage mat den siste uka, føler jeg. I allefall, har såkalt slappet av i dag, gått en tur til butikken og ellers bare vært hjemme. MEN - det er ikke avslapping når man har besøk og må gjøre ALT husarbeidet selv og i tillegg ta seg av ungene. (Og for de som lurte - ja, jeg er litt bitter! Hehe. Syns voksne folk kan gjøre såpass som å ta av bordet mens jeg steller ungene, istedet for å sitte på ræva og vente til jeg kan ta det.)

Ellers har jeg det bare bra. Nå er mannen hjemme og svigerser dratt [:D]

Jeg er veldig enig! Voksne folk kan jammen se å hjelpe til selv om de er på besøk. Er normal folkeskikk [:)]

Back
Topp