Dagen din?

Skal vi seee..
Jeg har vært på loppemarked med sambo, mini, svigermor og besteveninna mi + hennes søster, søsterens kjærste og fetteren til samboeren hennes[:-] Sambo og mini dro hjem etter loppis nr 2, siden sambo begynte å bli syk, og mini begynte å bli trøtt!
Kjøpte en koselig barnebok, og et sånt stativ med lys til å ha røkelse på[:)]
Lur som jeg er, så bestemte jeg meg for at jeg skulle ommøblere soverommet når jeg kom hjem.. Det endte med mye støv og hybelkaniner + masse rot som jeg har tatt frem! Ryddet ut tvn og tv bordet som sto der inne.. Vi bruker det ikke, så det bare står å tar opp plass[:)] Jeg ble hvertfall ikke ferdig.. Så jeg må fortsette i morra[:)] Det ble bedre plass på gulvet da[:)]
Så har jeg holdt på med mini, gitt han kvelds, tatt stellet og lagt han[:)] Å nå lager jeg lasagne.. Sambo må få i seg litt mat[:)]

ORIGINAL: UnniMoor

Skal vi seee..
Jeg har vært på loppemarked med sambo, mini, svigermor og besteveninna mi + hennes søster, søsterens kjærste og fetteren til samboeren hennes[:-] Sambo og mini dro hjem etter loppis nr 2, siden sambo begynte å bli syk, og mini begynte å bli trøtt!
Kjøpte en koselig barnebok, og et sånt stativ med lys til å ha røkelse på[:)]
Lur som jeg er, så bestemte jeg meg for at jeg skulle ommøblere soverommet når jeg kom hjem.. Det endte med mye støv og hybelkaniner + masse rot som jeg har tatt frem! Ryddet ut tvn og tv bordet som sto der inne.. Vi bruker det ikke, så det bare står å tar opp plass[:)] Jeg ble hvertfall ikke ferdig.. Så jeg må fortsette i morra[:)] Det ble bedre plass på gulvet da[:)]
Så har jeg holdt på med mini, gitt han kvelds, tatt stellet og lagt han[:)] Å nå lager jeg lasagne.. Sambo må få i seg litt mat[:)]

Det er så koselig med loppis [:D] Skal på ett i morgen vi [:)][:)]

Ikke gjort noe som helst.
Bare sløvet hjemme og ladet energi til konfirmasjon i morgen [:'(]

Er forsatt våken, men har vært på farten i hele dag.
Lille Putten våknet først 06.30, men mor var litt trøtt i dag så han vikk pupp og ble lagt i sengen sin. og jommen meg sovnet han igjen [:D] til 08.00...
Så var det ut på et senter å finne noe jeg sku ha på meg av penklær, da svigermor inviterte plutselig til bryllup [:D] i dag kl 15 på tinghuset, med middag ute etterpå. vi kjørte hjem i 7 tiden - da sambo sku på Tiesto konsert. Så etter å ha lagt Lille Putten i sengen sin, tok jeg en liten pause forran tv`n og så gikk jeg i gang å malte det siste strøket på veggene på det nye rommet til Lille Putten [:D]

ORIGINAL: Alexandra82

Ikke gjort noe som helst.
Bare sløvet hjemme og ladet energi til konfirmasjon i morgen [:'(]

Konfirmansjon som er sååå gøy [8D] kos deg [;)]

Back
Topp