Dagboken til Majjjs

Majjjs

Flørter med forumet
Februarlykke 2015
Nå kan jeg endelig slappe av og være glad!

Min graviditet var ikke planlagt og den kom som et sjokk på både meg og barnefaren. Han var egentlig panikkslagen og ville jeg skulle ta abort, men etter en måneds tenking forstår han at det ville vært vanskelig for meg og han vil ikke se meg lide gjennom det. Han har derfor tatt en helomvending.

Nå er han klar for å ta ansvar og støtte meg gjennom hele graviditeten samt kjøpe hus, bil og alt som følger med. :) Han ville til og med ofre alkoholen gjennom svangerskapet siden han syntes det var urettferdig for meg om han kunne drikke og jeg ikke kan. Jeg sa selvfølgelig at han skal få lov til å kose seg :p

Men ah, jeg er så lettet for at han er så mann at han ikke flykter slik at jeg hadde blitt stående alene. Det føles så godt med støtte og aksept fra barnefaren :)

Nå skal jeg ut og kjøpe større BH og større shorts og bare puste lettet ut!

Håper på å bli bedre kjent med dere alle snart!
 
Så koslig å lese:) hvor langt er dere på vei nå? Vi må se på større hus da dette var et ønsket men overasket barn hehe vi brukte 5,5år på nr 1 og 11 mnd etter var vi med nr 2 i magen:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Så koslig å lese:) hvor langt er dere på vei nå? Vi må se på større hus da dette var et ønsket men overasket barn hehe vi brukte 5,5år på nr 1 og 11 mnd etter var vi med nr 2 i magen:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Oi wow! Jeg er 8+3 nå og har visst det siden 14 juni. Så det tok litt tid før typen tok det inn over seg og godtok forholdene:p

Jeg gleder meg til å begynne å se på hus. Det er så spennende!! Og alt føles så rart og nytt!

Hvor i landet er det dere ser etter bolig da? :)
 
Vi er på jakt i Stavanger:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Jeg kjøpte nye BH'er i dag. Herregud, jeg hadde glemt hvor magisk det er å ha på en BH som puppene faktisk får plass i! :p
 
Gratulerer og velkommen hit!


Fra mobil.
 
10+0!! :) Embryoet mitt er et foster! Gøyy.

Gruer meg til jobb i dag. Sleit med bekkenplager i hele går og gikk som ei 90 år gammel halt kjerring.

+ at nå er jeg såååååå trøtt og vil sove mer!
 
Nå sitter jeg på trikken på vei til min første svangerskapskontroll. :) Wohoo. Jeg er litt spent på hva som venter meg siden dette er min første graviditet :)
 
11+0 i dag!! Det er så sykt! Begynner jo nesten å tro at det blir noe av denne babyen!
 
Back
Topp